w

Moda cmentarna według Adriana

Moda cmentarna według adriana

Adrian Fabryka Rajstop już nie raz udowodniła swoje zamiłowanie do kontrowersji. Na reklamujących ja bilbordach była już „Uzależniona, ale nie gorsza” Ilona Felicjańska, Monika Kuszyńska na wózku, czy ostatnio – kobieta po mastektomii. Tym razem w chęci przyciągania uwagi firma zdecydowanie się zagalopowała.

Na jej najnowszym bilbordzie, nawiązującym do nadchodzącego Święta Zmarłych, widzimy długonogą wdowę oparta o trumnę i cytat z Ks. Jana Twardowskiego „Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą”.

Desctop screenshot

Desctop screenshot 3

Desctop screenshot 4

Desctop screenshot 2

Źródło: http://www.adrian-rajstopy.pl/

Przypuszczamy, że niebawem spadnie deszcz skarg do Komisji Etyki Reklamy. Tak, jak to było w przypadku billboardów z roznegliżowanymi paniami +-size.

Agencja click community otwiera nową dywizję

Agencja click community otwiera nową dywizję

Zrób to dla swojej mamy

Zrób to dla swojej mamy