w

Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.

Zuzanna Motaska od ponad 2 lat zajmuje się obsługą mediów społecznościowych oraz prowadzeniem i optymalizacją działań reklamowych dla marek w ramach kampanii Facebook Ads. Do tej pory obsługiwała marki z branż FMCG, RTV/AGD, deweloperskiej oraz przemysłowej, a także pracowała dla klientów instytucjonalnych oraz z sektora NGO. W jej portfolio znajdziemy między innymi marki takie jak: Ahmad Tea, Bracia Koral, Teekanne, Black Energy Drink, 4move, czy Cracovia Maraton.

– Współpraca z Zuzanną to sama przyjemność. Zuza jest specjalistą zorientowanym na wynik, cechuje ją wysoki profesjonalizm oraz kreatywne podejście do komunikacji. Swoje zadania wykonuje z pasją, zaangażowaniem i niezwykłą sumiennością – komentuje Sebastian Kucharski, e-Marketing Manager, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

W ramach prowadzonych działań Motaska odpowiadała za przygotowanie strategii, pracę nad konceptami komunikacyjnymi i cyklami treści, przygotowanie contentu oraz moderację.
– Zuza zdecydowanie przerosła moje oczekiwania, a także oczekiwania naszego kluczowego klienta! Bardzo się cieszę, że tak młoda, pełna pasji i doświadczenia specjalistka dołączyła do mojego zespołu. Już w pierwszych dniach zaskakiwała nas nowymi, kreatywnymi pomysłami. Ale w jej pracy cenię sobie przede wszystkim doskonałe zorganizowanie – dodaje Anna Ortman, Social Media Menager, INSIGNIA.

Zuzanna jest absolwentką kulturoznawstwa na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Z branżą związana od 2016 roku. Prywatnie interesuje się podróżami i poznawaniem nowych kultur. Najbardziej w trakcie międzynarodowych wojaży ceni sobie odkrywanie nowych smaków oraz degustowanie lokalnej kuchni. Bez względu na to, czy mowa o street foodzie czy fine diningu. Jak podkreśla Zuzanna – pomaga to czerpać radość i inspirację ze świata, który nas otacza.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

allegro zmienia system komentarzy

Allegro Smart! kupiony ponad 100 tys. razy w ciągu 7 dni od startu