Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agata Rychlik awansuje w Leo Burnett Warszawa

Agata Rychlik, dotychczasowa Senior Copywriter, objęła stanowisko Creative Group Head w agencji Leo Burnett Warszawa.

Agata Rychlik z branżą reklamową związana jest od 2006 roku, do agencji Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniej pracowała w  agencjach  takich jak: MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa. Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak Nestle, Unilever, PKO BP, Perdon Ricard, IKEA, Suzuki, Mazda, ORLEN, Maspex, Carlsberg, Grupa Żywiec, Plus, Samsung, Orange.

Agata jest niezwykle doświadczoną i utalentowaną osobą. Jej zaangażowanie na bardzo wymagającym kliencie jakim jest Samsung, przyniosło wyśmienite efekty. Jestem przekonany, że razem ze swoim teamem będzie tworzyć nowoczesną i pełną kreatywnych pomysłów komunikację – o awansie Agaty Rychlik mówi Maciej PorębskiExecutive Creative Director w Leo Burnett Warszawa.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *