Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Aktywacja marki Coca-Cola po raz kolejny z Havas Engage Warsaw

Agencja Havas Engage Warsaw wygrała przetarg na kompleksową realizację aktywności z zakresu experiential sampling dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea. Wygrany przetarg rozpoczyna trzeci rok owocnej współpracy pomiędzy Havas Engage Warsaw a marketerem w obszarze experience marketing.

Coca-cola

W ramach powierzonych zadań, agencja opracowała całościowy plan egzekucji samplingów skierowanych do różnorodnych grup docelowych. Jest również odpowiedzialna za produkcję wszystkich materiałów BTL oraz kompleksową realizację akcji dla trzech brandów.

czytaj:   Big Picture poprowadzi PR marki Coca-Cola

Aktywacja marki Coca-Cola zakłada m.in. massive sampling dla Coca-Coli Regular w największych miastach w Polsce oraz samplingi uliczne i innovative sampling oparty o niestandardowe rozwiązania dla Coca-Coli Zero. Działania dla marki Nestea zostaną przeprowadzone w oparciu o platformę “Początek czegoś niezwykłego” i obejmą samplingi w największych miastach w Polsce oraz w kurortach.


źródło: mat. pras.