Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Big Picture poprowadzi PR marki Coca-Cola

Do grona klientów Big Picture dołączyła jedna z najbardziej kultowych światowych marek: Coca-Cola. Firma powierzyła Big Picture obsługę działań PR w ramach flagowej kampanii „Razem smakuje lepiej”. Tegoroczna kampania ma wymiar szczególny – obok klasycznych narzędzi, sięga do korzeni zaangażowania społecznego marki i adresuje wyzwanie w postaci towarzyszących dziś Polsce  i Europie podziałów społecznych. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i będzie miała charakter długofalowy. Za obsługę odpowiedzialny będzie zespół life-style, kierowany przez Helenę Korniejew oraz team strategiczny pod kierunkiem Hanny Waśko, CEO Big Picture.

 

Już od kwietnia konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanią reklamową kultowej marki, w której Coca-Cola podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów – wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem. Multikulturowy i wielonarodowy wątek kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów społecznych tak mocno widocznych dziś w Europie i na świecie. Coca-Cola już od kilkudziesięciu lat stara się angażować i zabierać głos w najistotniejszych społecznie sprawach. Obok klasycznych narzędzi marketingowych, kampania zakłada także szereg działań public relations, adresujących szersze wątki społeczne, launchowanych
w ramach kolejnych aktywacji w okresie od kwietnia do czerwca 2019 roku.

czytaj:   Beyond Advertising Forum: esport & gaming

„Obserwując przez lata w Cannes kampanie Coca-Cola z całego świata, tak różne i mierzące wyżej niż rynkowy sprzedażowy standard, myślałam wiele razy, że fantastycznie byłoby pracować dla marki, która ma odwagę mówienia o sprawach ważnych  oraz skalę, pozwalającą na szerokie dotarcie z przekazem. Niewiele jest brandów, które  z taką konsekwencją poruszają kwestie wyzwań kulturowych i budowania porozumienia ponad podziałami politycznymi. Coca-Cola mówi dziś o problemie podziałów  w Europie i na świecie. Wierzę, że takie kampanie jak ta – masowe, lżejsze i świeże, robione właśnie przez marki, mają szczególne znaczenie. Jesteśmy ogromnie dumni, że możemy dołączyć do grona agencji wybranych przez markę Coca-Cola do współpracy – traktujemy to jako wielkie wyróżnienie” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

czytaj:   4 skuteczne narzędzia marketingowe, które powinieneś przetestować

Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla marki Coca-Cola zajmie się w Big Picture zespół łączący kompetencje z dwóch praktyk – teamu odpowiedzialnego za komunikację topowych marek life-style, zarządzanego przez Helenę Korniejew, ale także zespołu Hanny Waśko, CEO Big Picture, specjalizującego się w doradztwie strategicznym oraz projektach o wymiarze NGO’s i społecznym. Agencja na potrzeby obsługi projektów Coca-Cola poszerzy też skład stałego teamu.

czytaj:   AdMonday - Perełki reklamowe z ostatnich dni

Dedykowany marce zespół w okresie ostatnich 3 lat odpowiedzialny był za stworzenie
i realizację kampanii wizerunkowych dla największych marek m.in. takich jak L’Oréal Paris, Martini, Nespresso czy Allegro. Obszarem specjalizacji Big Picture są także platformy komunikacyjne, łączące biznes z działalnością społeczną lub stricte publiczne – agencja doradza większości dużych organizacji pozarządowych na polskim rynku, w tym m.in. Szlachetnej Paczce, Fundacji Batorego czy Amnesty International.

Współpraca ma charakter długofalowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *