Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Coca-Cola Energy – nowy napój od Coca-Cola

coca-cola energy

Nowy produkt w portfolio marki to pierwszy na rynku napój energetyzujący o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.

Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowym  i orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu – mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola Energy to także charakterystyczna i atrakcyjna identyfikacja wizualna. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia,
dla których liczy się pozytywna energia do działania.

Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.

Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.

 

Dodaj komentarz