w

Czego szukasz w święta? Nowa reklama Allegro

Nowa kampania allegro

Czasami brakuje słów, by wyrazić to, co najważniejsze. W takim przypadku trzeba się ich po prostu nauczyć.

Nowa kampania świąteczna Allegro.

Allegro wypuszcza dziś świąteczną reklamę, która bardziej kojarzy się z krótkometrażowym filmem, niż komercyjnym spotem. Za realizację odpowiada niezależna agencja reklamowa Bardzo.

Mimo, że nie występuje w niej Mikołaj, ani renifery, świąteczna reklama Allegro, która od dziś pojawia się w telewizji i Internecie, to prawdziwa „opowieść wigilijna”. Przede wszystkim dlatego, że w przekonujący, filmowy sposób opowiada wzruszającą historię zwykłego człowieka.

To już szósta realizacja, jaką agencja Bardzo przygotowała dla marki Allegro w ramach kontynuacji kampanii „Czego szukasz”. Jeden z poprzednich spotów z serii, zatytułowany „Gitara”, doceniło niedawno jury 30. edycji międzynarodowego konkursu Epica, przyznając za niego agencji srebrną nagrodę. Była to jedyna nagroda dla agencji z Polski, a jury wybierało w sumie spośród 3806 prac z całego świata.

Bartłomiej Nowak, dyrektor zarządzający Bardzo, podkreśla, że kampania od początku demonstruje dość przełomowe na polskim rynku reklamowym podejście.

– Nie koncentrujemy się w niej na produkcie, ale na pokazywaniu jak funkcjonuje on w życiu użytkownika. Zamiast dosłowności są więc subtelne odniesienia, które kojarzą się z Allegro – mówi Nowak.

Hubert Stadnicki, właściciel i Dyrektor Kreatywny agencji przekonuje, że kluczem do sukcesu jest przede wszystkim doskonała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za marketing w Allegro. Szalenie istotna jest także praca z najlepszymi w branży, jak Jesper Ericstam, który wyreżyserował spot świąteczny oraz dbałość o najdrobniejsze szczegóły na każdym etapie procesu twórczego i produkcyjnego. Dotyczy to zarówno scenariusza tworzonego w agencji jak i preprodukcji, pracy na planie oraz postprodukcji.

– Na przykład szukając muzyki do spotu świątecznego z zeszłego roku, przesłuchaliśmy ponad tysiąc utworów – mówi Stadnicki.

Bardzo współpracuje z Allegro od połowy 2014 roku, odpowiada za strategię, scenariusze i kreację wszystkich spotów. Za kreację świątecznej reklamy Allegro odpowiada Ania Kowalczyk-Nowak, Creative Group Head Bardzo i Hubert Stadnicki. Konsultantem strategicznym przy trzech ostatnich produkcjach był Antoni Trela.

E-mail marketing

E-mail marketing w branżach B2B i B2C – podobieństwa i różnice

Co trzeci młody polak z dużego miasta korzysta z ubera

Co trzeci młody Polak z dużego miasta korzysta z Ubera