Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris w roli Account Directora.
Nowa Account Director koordynuje prace działu Client Service w Cape Morris. Z reklamą jest związana od 14 lat, z czego od ośmiu zarządza zespołami accountów. Przed rozpoczęciem pracy w Cape Morris, przez 5 lat zajmowała stanowisko Account Directora w oS3. Wcześniej była także związana m.in. z Interactive Solutions, The Digitals czy Great Open House. Fedorowicz raportuje bezpośrednio do Mateusza Walaszczyka, Client Service Directora.
Do tej pory pracowała dla klientów z rozmaitych branż, m.in.: motoryzacyjnej (Opel Poland, KIA, Volvo), FMCG (Unilever, Cedrob), alkoholowej (Stock, Moet Hennessy, Grupa Żywiec, CEDC, Wyborowa), farmaceutycznej (Chiesi), telekomunikacyjnej (Polkomtel S.A., Orange Polska, Play), bankowej (Bank Millennium, Bank BPS, PKO BP) i elektronicznej (Philips). Realizowała projekty ATL, BTL i digital oraz duże kampanie 360. Posiada również doświadczenie w pracy w regionie EMEA (Procter
& Gamble) oraz z Bałtykami (Lipton). Jest absolwentką pedagogiki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
***
Cape Morris to agencja strategiczno-kreatywna, zajmująca się obsługą marketingową. Łącząc doświadczenie ze świeżą perspektywą, oferuje niestandardowe rozwiązania i wykracza poza utarte schematy, otwierając przed klientami zupełnie nowe horyzonty w zakresie kompleksowej komunikacji. Do obsługiwanych przez nią marek należą: Tefal, Krups, Bracia Sadownicy, Zyrtec UCB.