Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

deep grey – Filip Filar na czele nowej agencji eventowej

Współzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – deep grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów.

Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy.  Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy będzie najefektywniejszym rozwiązaniem – komentuje Filip Filar.

Mimo że marka jest zupełnie nowa, ludzie którzy ją tworzą mają bogate doświadczenie.

czytaj:   Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Ten sam zespół, jeszcze w strukturach poprzedniej agencji, miał okazję tworzyć wydarzenia takie jak Ceremonia Zamknięcia The World Games 2017 czy Dni Filmowe LUX dla Komisji Europejskiej.  Tworzyli oni koncepcje, produkowali eventy dla PM Group, IMPEL oraz SAMSUNG, a także pracowali przy zleceniach związanych z kreacją dla największych polskich marek.

Deep Grey to jednak nie tylko eventy. Agencja zajmuje się również kreacją oraz produkcją w innych obszarach. Posiadamy doskonałe zaplecze graficzne oraz animacyjne, współpracując z najlepszymi grafikami, fotografami i filmowcami – tłumaczy Filip Filar.

czytaj:   Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

Obecni Klienci deep grey events, to między innymi: Opera Software, CCC, Viessmann, Alpine (Grupa Pietrzak), ABSL, Dr. Max, Puro Hotel czy Pixers Ring.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *