w

Dobre prognozy dla sektora MarTech w 2023 – dalszy wzrost i jeszcze większa integracja rynku

Martech

MarTech to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych branż. Według szacunków Emergen Research wartość globalnego rynku technologii marketingowych do 2030 roku może wynieść ok. 660 mld USD (246 mld USD w 2021 r.). Nic dziwnego, clue każdej strategii marketingowej stanowią technologie, a twierdzi tak 6 na 10 agencji i specjalistów badania MarTech Alliance 2021/2022. Według raportu – aż 23 proc. z budżetu marketingowego jest przeznaczane właśnie na rozwiązania cyfrowe.

Co przewidują kolejne lata? Dalszy rozwój ekosystemu MarTech oraz jeszcze większą integrację narzędziową. Jak zauważa Paweł Strykowski, CEO WhitePress, międzynarodowej platformy do automatyzacji działań content marketingowych, w branży marketingowej nieprzerwanie trwa wyścig o jeszcze lepszą automatyzację procesów i wykorzystanie dostępnych danych, a także o to, by dostarczać specjalistom multinarzędzia, zamiast kilku różnych rozwiązań, które generują często większe koszty.

Publicis groupe: rynek reklamy w polsce wzrósł o 5,1 proc. Po trzech kwartałach 2022 r.

Publicis Groupe: Rynek reklamy w Polsce wzrósł o 5,1 proc. po trzech kwartałach 2022 r.

Direct mailing

Gazetki reklamowe skłaniają do zakupów [badanie]