w

Niezwykłe historie E.Wedel dostępne w podcastach

Podcasty z e. Wedel

Jesienią mamy ochotę na ciepłą herbatę, ulubioną czekoladę i… ciekawe rozmowy. A jeśli opowieści w nich zawarte dotyczą historii najstarszej polskiej marki czekolady, otrzymujemy połączenie doskonałe. Już 1 października swoją premierę miał pierwszy odcinek z serii podcastów przygotowywanych przez E.Wedel we współpracy z najlepszymi polskimi twórcami.

Fascynująca historia tworzenia kultowej marki, cukierniczy talent oraz smykałka do biznesu w rodzinie Wedlów, działalność Fabryki E.Wedel w latach 30. i dziś, marketingowe innowacje wprowadzone przez Jana Wedla to tylko część opowieści przedstawionych w podcastach zrealizowanych z inicjatywy kultowej marki.

Chlopiec na zebrze e. Wedel

W ostatnich latach coraz chętniej słuchamy podcastów. Inspirując się naszą 170-letnią tradycją, zrealizowaliśmy cykl odcinków podcastów pozwalających zanurzyć się w wyjątkowym świecie czekolady. Dzielimy się w nich niezwykłymi opowieściami o marce E.Wedel wczoraj i dziś, które uprzyjemnią nam codzienne chwile.  Serdecznie zapraszamy do słuchania! – dodaje Dominika Igielińska Junior Branded Content Manager.  

Podcastowy rozkład jazdy:

1 października Imponderabilia – dostępny na YouTube/Spotify – rozmowa z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzający Wedel i Piotrem Wierzbickim, varsavianistą 

 

9 październikaPogadajmy o życiu –  dostępny na YouTube/Spotify  odcinek na temat historii rodziny Wedlów

16 października7 metrów pod ziemią – dostępny na Spotify, rozmowa z Januszem Profusem, Maestro czekolady, na temat pracy w Fabryce E.Wedel wczoraj i dziś 

22 październikaMuda Talks – dostępny na YouTube/Spotify rozmowa z Aleksandra Kusz vel Sobczuk, przedstawicielką Wedel oraz Piotrem Wierzbickim, varsavianistą 

29 październikaZabójcze opowieści dostępny na YouTube/Spotify słuchowisko na temat pomocy udzielanej przez Jana Wedla w trakcie wojny 

Serdecznie zachęcamy do słuchania i uprzyjemniania wolnych chwil z E.Wedel!

Projekt został zrealizowany przez E.Wedel z podcastowymi twórcami. Koordynatorem akcji jest agencja Walk PR. 

 

Zobacz też: Chłopiec na zebrze E.Wedel

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zrzutka pl logo

Rynek zbiórek crowdfundingowych w polskim internecie w 2020 roku

Moliera 2, dzień szpilek

Ponad 220 tysięcy złotych zebranych w akcji #dzienszpilek Moliera 2