w

Grzegorz Kubrakiewicz tworzy kreatywne laboratorium w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Grzegorz kubrakiewicz tworzy kreatywne laboratorium w 180heartbeats + jung v. Matt

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączył Grzegorz Kubrakiewicz. Objął stanowisko Head of Creative LAB i będzie rozwijał projekt LAB^180 – laboratorium eksperymentujące
z najnowszymi technologiami i znajdujące dla nich kreatywne zastosowanie w reklamie.

Pod kierownictwem Grzegorza Kubrakiewicza LAB^180 będzie kontynuować eksplorację nowych technik i technologii, by proponować
je klientom agencji i wykorzystywać w projektach reklamowych. Wesprze też działania new business. Zgodnie z ideą Art, Copy & Code do teamów kreatywnych włączane będą osoby o wiedzy technologicznej
i programistycznej. W planach Lab^180 jest też produkcja prototypów nowych rozwiązań.

– Wiele agencji próbuje tego typu działań na mniejszą czy większą skalę. Cieszę się, bo dzięki wieloletniemu doświadczeniu Grześka udało nam się wypracować nową formułę, która zwiększy skuteczność takich projektów – powiedział Mikołaj Sadowski, Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Grzegorz Kubrakiewicz ma piętnastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej. Zaczynał w e-point SA. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywał w agencjach reklamowych – Leo Burnett jako Senior Digital Creative i Hypermedia Isobar jako Interactive Creative Director. Ostatnio pracował jako niezależny konsultant przy zaawansowanych technologicznie projektach, m.in. dla K2, Looksoft, Point of View, Paralotna, Rockon PM, Starcom/Next, 180heartbeats. Jego realizacje były nagradzane w konkursach Golden Drum, Kampania roku Media&Marketing Polska, Mediatrendy, Kreatura, Złote Orły.

Źródło: mat. pras.

Uniwersytet gdański ponownie z grupą adweb

Uniwersytet Gdański ponownie z Grupą Adweb

Personalizacja przez content to najlepszy sposób na zdobycie klientów

Personalizacja przez content to najlepszy sposób na zdobycie klientów