w

H2O Creative x Żabka [kampania Spróbuj DobreGO]

Żabka spróbuj dobrego

Agencja H2O Creative, na zlecenie sieci sklepów Żabka Polska, stworzyła kreatywny koncept najnowszej kampanii reklamowej o nazwie „Spróbuj DobreGO!”. W ramach tej współpracy powstały różne materiały promocyjne, w tym Key Visuals, materiały BTL, reklamy typu OOH i DOOH oraz billboardy telewizyjne. To jedno z wielu zadań, które agencja H2O Creative zrealizowała dla Żabki na mocy ich współpracy.

Żabka spróbuj dobrego

Program „Porcja DobreGO!” ma na celu zmianę tego podejścia, pokazując, że zdrowe i smaczne posiłki są łatwo dostępne, w tym również w kategorii dań gotowych. Program ten jest kontynuacją nowego podejścia Żabki do zdrowego żywienia, które firma wprowadziła w 2022 roku.

W obliczu pandemii i rosnącej inflacji, coraz mniej osób wybiera jedzenie w restauracjach, zwiększając tym samym zapotrzebowanie na gotowe posiłki.

Rozumiejąc to, Żabka dąży do dostarczania swoim klientom wysokiej jakości produktów, które mogą konsumować na co dzień. Dzięki temu klienci nie muszą już martwić się, jak jeść zdrowo i smacznie, ponieważ Żabka już to za nich zrobiła. Dania i przekąski objęte programem „Porcja DobreGO!” są oznaczone specjalnymi naklejkami i są starannie dobrane, biorąc pod uwagę porady dietetyków i różne preferencje konsumentów.

W ramach kompleksowej obsługi H2O Creative przygotowała koncept kreatywny komunikacji, który miał odzwierciedlić wszystkie benefity świadomego żywienia. 

To kolejny projekt, który zrealizowaliśmy dla tego klienta i cieszy nas zaufanie, jakim Żabka nas obdarza. W przypadku tej realizacji zależało nam na jednym – prostym przekazie, bez zbędnych ozdobników – podsumowuje Marcin Maj, Business Development Director H2O Creative. 

Komunikacja akcji rozpoczęła się 5 lipca i potrwa do końca miesiąca. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tiktok

TikTok otwiera dostęp do interfejsu API dla naukowców i badaczy w Europie

Dane gus

Spadki w e-commerce w czerwcu 2023 [Dane GUS i komentarze ekspertów]