9 stycznia 2023 roku ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie, towarzyszyć jej będą liczne działania PR. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft, która wraz z domem mediowym – Media Direction odpowiada także za zakup mediów.
To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl
Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług.” – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.
Kampania w centrum uwagi stawia klienta – odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki home.pl, został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki.
Za kreację i produkcję spotów odpowiadała agencja Freundschaft.
Nowa kampania ma na celu poinformowanie ludzi biznesu, iż home.pl ma im do zaoferowania znacznie więcej niż większość firm hostingowych. Używając języka marki: albo mogą sami starać się walczyć ze wszystkimi wyzwaniami albo skorzystać z profesjonalnego wsparcia i nowoczesnych rozwiązań home.pl, w zakresie prowadzenia biznesu online.” – mówi Monika Kamińska, senior copywriter Freundschaft.
Rozpoczęta dziś kampania będzie emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych oraz zostanie wsparta działaniami kontentowymi i PRowymi. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV).