w

„Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

Sonia bohosiewicz roleski

Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują nudę w kuchni i nadają potrawom wyjątkowy smak. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.

Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.

Jest to pierwsza kampania przygotowana z udziałem agencji Spark Foundry, która w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej marki Roleski. Współpraca rozpoczęła się na początku marca i obejmuje strategię i zakup mediów. Nad procesem przetargowym i egzekucją kampanii czuwał Marek Gonsior i jego agencja Marketers.

W gronie klientów agencji Spark Foundry znajdują się również marki takie jak: Żabka, AGATA, BLIK, Storytell, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Senuto

Jak koronawirus zmienia budżety reklamowe w Google Ads?

Pasibus

Pasibus przygotuje posiłki dla wrocławskich seniorów w akcji #PosiłekDlaSeniora Grupy Warszawa