Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.
W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują nudę w kuchni i nadają potrawom wyjątkowy smak. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.
Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.
Jest to pierwsza kampania przygotowana z udziałem agencji Spark Foundry, która w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej marki Roleski. Współpraca rozpoczęła się na początku marca i obejmuje strategię i zakup mediów. Nad procesem przetargowym i egzekucją kampanii czuwał Marek Gonsior i jego agencja Marketers.
W gronie klientów agencji Spark Foundry znajdują się również marki takie jak: Żabka, AGATA, BLIK, Storytell, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K.