Po sukcesie zrealizowanej na początku 2017 roku przez K2 promocji siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” stacja MTV Polska powierzyła agencji wsparcie swojej nowej produkcji – „Taki Lajf”.
Zakres współpracy objął opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV, jego realizację oraz przygotowanie kampanii digitalowej. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska, a produkcję spotu zlecono firmie Warsaw Production.
„Taki lajf” to drugi program MTV Polska, którego promocję wspiera K2. Przeprowadzona przez agencję na początku bieżącego roku kampania, zapowiadająca premierę siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, który zanotował wysokie wyniki oglądalności.
„Taki Lajf” jest oryginalną, polską produkcją realizowaną w formacie scripted-docu. Opowiada o problemach, z jakimi borykają się młodzi ludzie wkraczający w świat dorosłych. Zdjęcia do programu ruszyły 21 marca, a jego producentem wykonawczym jest Endemol Shine Polska.