w

K2 Media dla Oilatum w kampanii „Przytulenie ma znaczenie”

K2 media dla oilatum w kampanii „przytulenie ma znaczenie”

Agencja mediowa K2 Media, należąca do Grupy K2, kontynuuje działania social media dla marki Oilatum z portfolio GSK Consumer Healthcare, jednej z największych firm sektora ochrony zdrowia na świecie. Zespół K2 Social będzie kontynuował prowadzenie profilu marki w serwisie Facebook. Zlecenie pozyskano drogą konkursu ofert. Współpraca potrwa do końca br. Planowane są działania na przyszły rok.

Dział K2 Social prowadzi dla marki Oilatum profil na Facebooku powiązany z zainicjowaną w 2013 roku ogólnopolską kampanią „Przytulenie ma znaczenie”. Jej celem jest edukowanie opiekunów na temat znaczenia czułości w rozwoju fizycznym i emocjonalnym dziecka. „Przytulenie ma znaczenie” przypomina, że emocjonalne potrzeby maluchów są równie ważne jak dobrobyt czy edukacja. Chwile pielęgnacji stanowią moment tworzenia silnej więzi pomiędzy rodzicem a dzieckiem – jest to obszar, który w naturalny sposób łączy Oilatum Baby
i przytulanie. Profil kampanii na bieżąco śledzi ponad 100 000 osób.

Dział K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach agencji K2 Media. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados, Golden Rose, Heineken, Iwostin, Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.

Źródło: mat.pras.

180heartbeats + jung v. Matt wzmacnia dział kreacji

180heartbeats + JUNG v. MATT wzmacnia dział kreacji

Jak zmotywować pracownika? Dać mu w twarz. Dosłownie

Jak zmotywować pracownika? Dać mu w twarz. Dosłownie