w

Kampania „Marzenia są bezpiecze” promuje nowy Program Ochrony Kupujących PayU

Kampania „marzenia są bezpiecze” promuje nowy program ochrony kupujących payu

PayU – lider płatności internetowych w Polsce – uruchomił właśnie Program Ochrony Kupujących. Wdrożeniu gwarancji bezpiecznych zakupów w ponad 2 tysiącach sklepów internetowych towarzyszy kampania reklamowa „Marzenia są bezpieczne”, zrealizowana przez 23HEROES i f25.

Kampania „marzenia są bezpiecze” promuje nowy program ochrony kupujących payu

POK to system gwarantujący zwrot kosztów w przypadku, gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy lub będzie znacznie różnił się od opisanego w ofercie. Dzięki nowej usłudze użytkownicy konta PayU, płacący za zakupy w Internecie, zyskają 100 proc. bezpieczeństwa dla każdej transakcji.

Program Ochrony Kupujących umożliwia zwrot pieniędzy przy transakcjach o wartości do 10 tys. zł. W przypadku, gdy kupujący nie otrzyma towaru po wpłacie pieniędzy, może uzyskać zwrot nawet do 100 proc. wartości towaru natomiast w sytuacji, gdy zamówiony przedmiot będzie wyraźnie odbiegał od opisu, rekompensata wyniesie 50 proc. jego wartości.

Premierze nowej usługi towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiada 23HEROES – nowo powstały creative label z Poznania.

Sercem kampanii jest spot reklamowy, który 23HEROES przygotował wraz z domem produkcyjnym f25. Spot opowiada historię Janka – 7-letniego chłopca, który marzy o karierze perkusisty oraz o tym, by zostać gwiazdą rocka. Spełnienie marzenia wiążę się z zakupami w Internecie oraz marką PayU, która gwarantuje bezpieczne płatności online w ponad 2 tysiącach sklepów internetowych. Reżyserem filmu jest Jan Foryś, za zdjęcia odpowiadał Filip Załuska. Materiał powstał w trakcie jednego dnia zdjęciowego.

Kampania „marzenia są bezpiecze” promuje nowy program ochrony kupujących payu

Opowiadanie o bezpieczeństwie nie jest łatwe, szczególnie w przypadku zakupów i płatności online, ponieważ wiele osób nadal nie jest przekonanych do korzystania z tych rozwiązań. Mówienie o Programie Ochrony Kupujących, który jest swego rodzaju gwarancją bezpiecznych transakcji, było więc kreatywnym wyzwaniem – mówi Tomasz Łapa, Managing Director 23HEROES. – Ostatecznie zdecydowaliśmy się na opowieść o uczuciach i marzeniach, uznając, że to jest właściwy sposób narracji do mało emocjonalnego skądinąd tematu. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo sensualną kampanię, która pokazując dobre emocje, budzi zaufanie. W końcu kiedy jest nam błogo, zawsze czujemy się w pełni bezpiecznie. I z takim uczuciem chcemy pozostawić odbiorcę – dodaje.

Projekt dla PayU był ambitnym wyzwaniem. W produkcji brali udział 9-letni bliźniacy, od których w dużej mierze zależała jakość filmu. Praca z dziećmi jest wolniejsza i bardziej wymagająca, ale mieliśmy przyjemność pracować z małymi profesjonalistami, którzy świetnie wywiązali się ze swojego zadania – uzupełnia Marcin Dworucha, Dyrektor Zarządzający f25.

Spot można obejrzeć m.in. tutaj oraz na specjalnie przygotowanej stronie internetowej Marzeniasabezpieczne.pl, w kreacjach video emitowanych w Internecie oraz kanałach społecznościowych marki PayU.

Kampania „marzenia są bezpiecze” promuje nowy program ochrony kupujących payu

Spotowi video towarzyszą kreacje display’owe i internetowe, które emitowane będą m.in. w sieci partnerskiej Google, w serwisach Grupy Allegro, portalu społecznościowym Facebook. W sieci można również obejrzeć film making of spotu.

źródło: mat.pras.

Jak działa wyszukiwarka

Jak działa wyszukiwarka?

Strach na zamówienie. Screamery w kampaniach reklamowych

Strach na zamówienie. Screamery w kampaniach reklamowych