w

Kampania społeczna Anji Rubik i Dziewuchy Dziewuchom

Kampania społeczna anji rubik i dziewuchy dziewuchom

#SEXEDPL to nazwa i hashtag dla kampanii społecznej, która powstała z inicjatywy Anji Rubik, która do współpracy zaprosiła Dziewuchy Dziewuchom oraz wielu ludzi ze świata muzyki, filmu i sztuki.

Biorą w niej udział m.in Mateusz Bansiuk (@mateuszbanasiuk), Dorota Masłowska, Robert Biedroń (@robertbiedron), Monika Brodka (@missbrodka), Maffashion (@maffashion_official), Sebastian Fabijański, Małgorzata Szumowska, Marta Frej (@martafrej), Jimek Dębski, Magda Cielecka, Maciej Stuhr (@maciej_stuhr), Mary Komasa (@marykomasa), Roma Gąsiorowska (@roma_gasiorowska), Anja Rubik (@anja_rubik).

 

Teaser : With the current situation in Poland in regards to the lack of sexual education and government ongoing plans to restrict the access to contraception I have decided to create an educational campaign consisting of 60 seconds short films that will address lessons on sexual education. I approached a selected group of well recognized public figures in Poland, both women and men, coming from different fields of art, music, film, fashion, and will use their voices to spread knowledge and make a difference. With the guidance of professionals and the support of Dziewuchy Dziewuchom we formed a list main lessons on sexual education. Each lesson was assigned to one person, who than connected their personal story to the lesson and told it on on film. The short films will start to be released on 28th of October, one film a day. We all speak about the importance of education but we not address sexual education and sex is one of the most significant and common parts of every day life! . Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce – brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji – zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Wybralam grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej. Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzyliśmy listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie poprosilismy każda osobę biorąca udział w kampanii by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji. Kampania rozpocznie się 28 października, codziennie będziemy wypuszczali jeden z 60-sekundowych filmików. Wszyscy mówimy o tym jak ważna jest edukacja, a nie rozmawiamy o edukacji seksualnej, a seks jest tak istotna częścią Naszego codziennego życia!!! Jeśli się zgadzacie repostujcie ! #sexedpl

Post udostępniony przez Anja Rubik (@anja_rubik)

Kampania ma na celu szerzenie wiedzy na temat edukacji seksualnej w Polsce.

Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce – brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji – zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna.

Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzyliśmy listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie poprosiliśmy każda osobę biorąca udział w kampanii by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji. Kampania rozpocznie się 28 października, codziennie będziemy wypuszczali jeden z 60-sekundowych filmików.

Wszyscy mówimy o tym jak ważna jest edukacja, a nie rozmawiamy o edukacji seksualnej, a seks jest tak istotna częścią Naszego codziennego życia.

 

. Od 28 października cała Polska zacznie rozmawiać o seksie. #sexedpl by Anja Rubik (@anja_rubik) . Mateusz Bansiuk (@mateuszbanasiuk), Dorota Masłowska, Robert Biedroń (@robertbiedron), Monika Brodka (@missbrodka), Maffashion (@maffashion_official), Sebastian Fabijański, Małgorzata Szumowska, Marta Frej (@martafrej), Jimek Dębski, Magda Cielecka, Maciej Stuhr (@maciej_stuhr), Mary Komasa (@marykomasa), Roma Gąsiorowska (@roma_gasiorowska), Anja Rubik (@anja_rubik) . Ph: Iza Grzybowska (@iza_grzybowska) Styling: Zofia Komasa (@zofiaurszulakomasa) Poster design: Michal Chmielewski (@michel_hops)
make up: Sylvia Rakowska (@sylwiamakeup), Iza Kućmierowska (@izakucmierowska), Magdalena Wińska (@magdalenawinska)
hair: Gor Duryan (@gorgeousduryan) 
Consult: Basia Ewa Baran (@dziewuchy_dziewuchom)
.
Special thanks @warsawcreatives Paweł Walicki (@pawelwalicki) Damian Kuligowski (@d_kul__owski) Michal Chmielewski (@michel_hops)
#sexedpl

Post udostępniony przez Anja Rubik (@anja_rubik)

Ph: Iza Grzybowska (@iza_grzybowska)
Styling: Zofia Komasa (@zofiaurszulakomasa)
Poster design: Michal Chmielewski (@michel_hops)
make up: Sylvia Rakowska (@sylwiamakeup), Iza Kućmierowska (@izakucmierowska), Magdalena Wińska (@magdalenawinska)
hair: Gor Duryan (@gorgeousduryan) 
Consult: Basia Ewa Baran (@dziewuchy_dziewuchom)
.
Special thanks @warsawcreatives Paweł Walicki (@pawelwalicki) Damian Kuligowski (@d_kul__owski) Michal Chmielewski (@michel_hops)
#sexedpl

[g1_row]

[g1_1of1]

[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of1″ columns=”1″ masonry=”standard” image_variant=”landscape” hide=”author,date,comments_link,summary,categories,tags” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” filters=”categories,tags” load_more=”standard” term_ids=”kampania społeczna” max=”2″ offset=”1″]

[/g1_posts]

[/g1_1of1]

[/g1_row]

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Amanda hakierka

    Jak zostać programistą w Europie? Koszty edukacji i zarobki

    Polska kampania stranger things z... Wigry 3

    Polska kampania Stranger Things z… Wigry 3