Dział Client Service wrocławskiego biura agencji hyperCREW wzmocniły Barbara Szejnwald i Sylwia Szymczuk. Do warszawskiego biura agencji dołączyła zaś Dorota Chacińska.
Sylwia Szymczuk i Barbara Szejnwald objęły stanowiska Account Executive. Sylwia Szymczuk pracuje w hyperCREW od 2013 roku, w ramach obowiązków na nowym stanowisku zajmować się będzie markami Wrangler i Miss Sporty. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (kierunek Zarządzanie). Przed przyjściem do hyperCREW była kierownikiem marketingu Rodzinnego Centrum Rozrywki „Euro Lider” w Gdańsku. Jej hobby to m.in. wędrówki górskie, fitness, stylizacja, książki kryminalne.
sylwia szymczuk
Barbara Szejnwald na stanowisku Account Executive będzie odpowiedzialna za współpracę z markami: Provident, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o., Da Grasso, Zelmer, oraz Miss Sporty (w obszarze social media). Jest absolwentką Projektowania Komunikacji i Wizerunku Firm na Uniwersytecie Wrocławskim. Wśród zainteresowań wymienia: design, reklamę, muzykę, jogę, rower oraz kuchnię wege.
Dorota Chacińska bezpośrednio przed przejściem do hyperCREW pracowała w firmie Pracuj.pl, wykonując projekty dla jej studia graficznego. W hyperCREW obejmuje stanowisko Junior Designer.
Jest absolwentką socjologii na UKSW, obecnie studiuje na kierunku Grafika komputerowa na WIT w Warszawie.
W chwilach wolnych interesuje się filmem i zdrowym trybem życia.
dorota chacińska
hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.
hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.