Tegoroczny Festiwal Cannes Lions promuje seria plakatów stylizowanych na stockowe fotografie. W roli modeli wystąpili światowej sławy twórcy reklam, upozowani na przebojowych, hiperaktywnych i super-pozytywnych pracowników agencji.
Na każdym ze zdjęć znalazł się nawet charakterystyczny znak wodny przestawiający logo Cannes Lions oraz hasło kampanii „Wrócisz tak pozytywnie naładowany, jak modele ze stockowych fotografii”. Wśród słów kluczowych dołączonych do fotek znalazły się zwroty „Sukces”, „Wygrana”, „Zainspirowany”, „Energetyczny”, „Cannes” czy „Festiwal”. Kampania ma podkreślać to, że udział w festiwalu inspiruje jego gości do jeszcze większej kreatywności i entuzjazmu we własnej pracy. Senta Slingerland, dyrektor ds. zarządzania marką Canneńskich Lwów, następująco tłumaczy jej ideę: – Nasza kampania zwraca uwagę na wspólne doświadczenie wszystkich uczestników festiwalu: uczucie ponownego zakochania się w pracy, którą wykonujemy na co dzień.
Kampania powstała w agencji McCann London, a autorem zdjęć jest Max Oppenheim. Na zdjęciach pojawili się Benjamin Palmer z agencji The Barbarian Group w Nowym Jorku, Chloe Gottlieb z R/GA w Nowym Jorku, Amir Kassaei z DDB Worldwide, Ted Royer z Droga5 w Nowym Jorku, Angel Anderson, z CP+P w Los Angeles; Sean Sim z Ogilvy China, Cindy Gallop z If We Ran The World i Make Love Not Porn, James Hilton z AKQA oraz Laura Gregory z Great Guns.