Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Launch marki Mazurro [case study]

kawa mazurro

Launch marki Mazurro – to, co ją wyróżnia, to odważny i nietypowy pomysł na wizerunek i komunikację.  Marka jest już obecna w sektorze HoReCa, niebawem będzie dostępna także w sprzedaży detalicznej.

Za launch marki Mazurro agencja 19 Południk otrzymała główną nagrodę w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, w kategorii design.

 

 

Gorąca mała czarna w filiżance, unosząca się nad nią para, przebitki na świeżo palone ziarna, ona i on w kuchni o poranku – takie obrazy zawiera każda, standardowa reklama kawy. A gdyby tak przełamać ten schemat? 19 Południk udowadnia, że odważny pomysł na wizerunek i komunikację marki można z sukcesem zrealizować.

 

Filozofia marki Mazurro opiera się na zdefiniowaniu kawy na nowo. Pokazaniu, że smak i zapach, choć ważne, to nie jedyne jej właściwości, a picie kawy niesie za sobą całe spektrum doświadczeń. Kawa jest w tym wypadku narzędziem, które łączy filozofię „tu i teraz” z doświadczeniami, tworzącym czas i przestrzeń do przeżywania tego, co nas otacza.

Twórcy marki Mazurro postanowili mocno osadzić ją w świecie designu. Widać to już na pierwszy rzut oka, przyglądając się projektom opakowań kawy.

Główny motyw komunikacji wizualnej stanowi wyrazisty wzór graficzny, oparty na literze „M”. Symbol inspirowany jest twórczością Josefa Hoffmana, założyciela tzw. warsztatów wiedeńskich, których wzornictwo, oparte na prostych formach, wyznaczało kierunek dla późniejszego modernizmu – mówi Paweł Mikołajec, Art Director w 19 Południku.

Projekt strony internetowej marki również wychodzi poza obowiązujące schematy. Dekonstrukcja kompozycji i uporządkowany chaos, które stanowią trzon tego konceptu, to ponownie ukłon w stronę postmodernistycznego projektowania. 

 

 

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *