LOTNICZA AKADEMIA WOJSKOWA ogłosiła konkurs na wykonanie projektu Systemu Identyfikacji Wizualnej.
W październiku 2018 r. legendarna „Szkoła Orląt” uzyskała status Akademii. Po prawie 100 latach istnienia Uczelnia zdecydowała się na rebranding.
Ogłoszenie konkursu można znaleźć na stronie internetowej ww.law.mil.pl w zakładce Zamówienia Publiczne niepodlegające ustawie:
http://bip.wsosp.pl/index.php?id=272&p=6444
Termin na przesłanie prac konkursowych jest bardzo krótki – tylko do 4 grudnia 2018 r. Do finałowych negocjacji zostaną zaproszone dwie firmy/osoby fizyczne, których projekty otrzymają najwyższą ilość punktów. To unikatowa szansa dla wszystkich, którzy w profesjonalny sposób zajmują się brandingiem. Uczelnia do tej pory posługiwała się godłem powstałym w 1925 r. Jedno z dwóch zadań konkursowych to stworzenie nowego logo Uczelni, które musi nawiązywać do tradycji Szkoły i bezpośrednio kojarzyć się z lotnictwem.
Wykonanie projektu SIW dla Lotniczej Akademii Wojskowej – legendarnej „Szkoły Orląt”, w której kształcą się przyszli piloci samolotów F-16 to wyjątkowa szansa dla firm i osób profesjonalnie zajmujących się brandingiem.