Najpopularniejsza restauratorka w Polsce Magda Gessler podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
Magda Gessler to najpopularniejsza polska restauratorka i jedna z najbardziej znanych osobowości telewizyjnych. Jest prowadzącą programu “Kuchenne Rewolucje” oraz jurorką w programie kulinarnym “MasterChef”. Restauratorka podjęła współpracę z marką AleRabat, która oferuje atrakcyjne rabaty i cashback za zakupy online. W reklamach kampanii gwiazda pokazała, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, gdzie korzysta z najatrakcyjniejszych rabatów. Spoty reklamowe, w których wystąpiła restauratorka, emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.
Z Alerabat.com współpracujemy ponad dwa lata. Do tej pory odpowiadaliśmy za dobór Influencerów oraz realizację kampanii na rynek polski i rynki zagraniczne. Tym razem poszliśmy z klientem o krok dalej i zaproponowaliśmy kampanię z jedną z największych osobowości telewizyjnych w Polsce. Magda jest znana nie tylko jako autorytet kulinarny, wyróżnia się także niesamowitym stylem, dlatego idealnie wpasowuje się w produkt klienta – mówi Izabela Malinowska, International Team Leader w LTTM.
AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Użytkownicy, dzięki aplikacji, otrzymują dostęp do tysięcy kodów rabatowych, a od niedawna również do cashbacku, który pozwala odzyskać część kwoty wydanej na zakupy. Celem akcji promocyjnej jest pokazanie widzom działanie wtyczki, a także przedstawienie korzyści wynikających z jej używania.
Za realizację odpowiada LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupą świadczącą usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Agencja będąca częścią Grupy LTTM była odpowiedzialna także za kreację, dobór oraz współpracę z gwiazdą kampanii.
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakres
u wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube – największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.