MediaCom Warszawa obronił budżet Łomży (Van Pur). W przetargu na obsługę mediową marki agencja pokonała dwóch konkurentów. Współpraca obejmuje m.in. wsparcie strategiczne oraz planowanie i zakup mediów.
Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowej komunikacji marki Łomża, Van Pur zdecydował się na zrealizowanie przetargu, do którego zostały zaproszone trzy agencje. W drodze postępowania przetargowego marketer postanowił ponownie wybrać do współpracy MediaCom.
– Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją MediaCom nie tylko ze względu na najbardziej efektywną kampanię, zaproponowaną w ramach budżetu, ale również ze względu na niezwykle merytoryczne podejście do rekomendacji – uzasadnia wybór MediaCom Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu grupy Van Pur.
Agencja współpracuje z Van Pur i marką Łomża już od wielu lat – w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów, zaś od 2020 roku również w obszarze gamingu oraz e-sportu. Agencja wspiera również realizowane przez Łomżę akcje specjalne, jak projekt „Swoją drogą” (2019) – dwumiesięczny cykl filmów dokumentalnych emitowanych w portalu Onet, w partnerstwie z marką Łomża.
W drugim tygodniu maja wystartowała nowa kampania Łomży – „W swoim tempie”, poprzedzona wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań Łomży, podkreślającej regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Ambasadorem kampanii został Adam Woronowicz. Za zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom.