w

MediaHub x YES

Bizuteria yes
bizuteria yes

FirmaYES Biżuteria zdecydowała się powierzyć swój całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MediaHub. W przetargu startowało osiem podmiotów. MediaHub okazał się bezkonkurencyjny pod względem zaangażowania, kompetencji i unikatowego podejścia do partnerstw biznesowych.

YES to polska marka rodzinna, która w 2021 roku obchodzi swoje 40-lecie. Firma ma w tej chwili około 160 salonów w całej Polsce. W ofercie znajdują się kolekcje złote i srebrne, diamenty i brylanty, perły i inne kamienie szlachetne. Pierwszym ważnym zadaniem MediaHub będzie strategia mediowa dedykowana kampanii świątecznej marki, która ma na celu zakomunikowanie nowego pozycjonowania YES oraz wprowadzającą nową strategię i pozycjonowanie YES.

Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się  najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w YES Biżuteria. – Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu, czy przy podcastach tematycznych, co, naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji YES. Cieszymy się na tą współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty! 

Roczna umowa o współpracy została podpisana w sierpniu 2021 roku, zespołem MediaHub pokieruje Bartek Lissowski, Senior Media Manager. YES Biżuteria to kolejny po TikTok duży projekt, reazlizowany wspólnymi siłami MediaHub i 180heartbeats + Jung von Matt. 

W październiku 2020 roku Mullen Lowe MediaHub otrzymał  nagrodę Digitalowego Domu Mediowego Roku Media Mixx.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Gfk

Dlaczego marki tracą nabywców? GfK uruchamia narzędzie, które pozwala to sprawdzić

High tech czy low tech marketing

High tech czy low tech marketing – które rozwiązanie jest lepsze dla biznesu?