Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Najbardziej kreatywne reklamy od supermarketów

kreatywne reklamy supermarketów

Żyjemy w czasach totalnej kreatywności – ludzkiej, przestrzennej, zmysłowej i produktowej. Nie warto zatem dziwić się, że otacza nas reklama kreatywna, w tym ta przygotowana przez znane i lubiane przez każdego z nas supermarkety. Jakie reklamy kreatywne zasługują na największą uwagę? Serwis z gazetkami promocyjnymi www.rabato.com wybrał najbardziej twórcze komunikaty reklamowe, które już prawdopodobnie zachwycały Cię, kiedy patrzyłeś na billboardy, oglądałeś YouTube lub zapoznawałeś się z ofertami zawartymi w ulotkach reklamowych. A może jednak znajdziesz w tym artykule coś zupełnie nowego i inspirującego?

Żabka: reklamy od małego sklepu, który zawsze jest obok

Sklepy Żabka stawiają na dobrą rozpoznawalność wśród klientów, dlatego tworzą naprawdę ciekawą reklamę w postaci odcinków serialu. Jeśli zobaczysz jeden z nich – już nie będziesz chciał przegapić kolejnego. Naprawdę jest to super pomyślana promocja!

Oszczędzaj jak Mieszko!

Pełną kreatywności reklamę stworzył Lidl. Seria “Oszczędzaj! Bądź jak…!” jest dobrze znana Polakom, a szczególnie ciepłe wspomnienia pozostawia w pamięci reklama z udziałem samego Mieszka! Sklep oferuje nie tylko oszczędzanie, ale oszczędzanie jak jeden z pierwszych królów Polski, a to wszystko jest dostępne poprzez korzystanie z atrakcyjnie niskich lidlowych cen!

Reklama w Rossmannie: najlepsza wśród najlepszych

Niektóre z reklam, tworzonych przez polskie supermarkety nie tylko są kreatywne, ale również efektywne i mają dobrą jakość w kontekście graficznym. Potwierdzeniem tego jest otrzymanie przez tego typu reklamy uznanych nagród. Na przykład, marka Rossmann przewodzi w rankingu najlepszych reklam w Polsce w kategorii Bumper Ads, który został utworzony przez serwis Think with Google – 2018 Bumper Ads Leaderboard Poland, a reklama dotyczy balsamu do ust.

Czym są Bumper Ads? To krótkie reklamy wideo umieszczane szczególnie w serwisach online. Ich długość osiąga maksymalnie 6 sekund (w formacie :06), co sprawia, że są oglądane przez szersze grono odbiorców i przyczyniają się do większej rozpoznawalności danej marki ze względu na niedługi, łatwy do zapamiętania przekaz. Dzięki temu sposobowi firmy docierają do wielu odbiorców z niewielką dawką informacji, a przy okazji taka reklama nie przeszkadza aż tak bardzo, kiedy pojawia się w trakcie korzystania z serwisu internetowego.

Kupuj polskie w Carrefour

Sklepy Carrefour tradycyjnie stawiają na produkty wysokiej jakości od lokalnych producentów. Ta tradycja ma miejsce również w reklamie. Może reklama jest niezbyt kreatywna, ale przepiękna – można zobaczyć świeże, a co najważniejsze – typowe polskie owoce i warzywa na stole, jasne promienie słoneczne padające z okna i doskonałego kucharza. Wyśmienita kombinacja elementów, by ugotować coś prawdziwego, coś rodzinnego, coś… polskiego.

Biedronka: magia obok

Jedne z najpiękniejszych oraz najlepiej odbieranych przez klientów reklam, to reklamy świąteczne, szczególnie bożonarodzeniowe. Przykładem mogą być reklamy od Biedronki, pełne uroku i magii świąt, rodzinnego ciepła oraz oczekiwania na cud.

Oryginalne, kreatywne i wysokiej jakości reklamy, tworzone przez polskie sklepy, czasem okazują się prawdziwymi dziełami sztuki, które chce się oglądać znowu i znowu. Natomiast jeśli reklamy wideo uważasz za stratę czasu, polecamy systematycznie oglądać gazetki promocyjne ulubionych placówek handlowych. Być może, nie są tak kreatywne, ale wykonują swoją najważniejszą funkcję: pomagają oszczędzać i robić naprawdę korzystne zakupy.

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *