w , ,

Nowa kampania OLX – Nie rezygnuj z marzeń

Nie rezygnuj z marzeń kampania olx
nie rezygnuj z marzeń kampania olx

Wszystko, a przynajmniej znakomita większość emocjonujących przygód, zaczyna się od marzeń. Niektórzy marzą z rozmachem, inni o małych rzeczach. OLX przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze.

Nie rezygnuj z marzeń olx

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców. Zachęca do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce, niezależnie od tego, czy będzie to skok ze spadochronem, czy wyjazd na długo wyczekiwany festiwal.

Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię.

Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180HB , za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. 

Zależało nam aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze, które, w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią realizować swoje potrzeby i pasje, a OLX jest dla nich idealnym partnerem – mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt.

To był wymagający, ale bardzo satysfakcjonujący projekt zrealizowany z fantastyczną ekipą, wzięli w nim udział, m.in. Tadeusz Śliwa i Michał Englert. Można powiedzieć, że realizacja odbyła się w duchu marzeń o idealnej produkcji, z użyciem taśmy filmowej, ze zdjęciami na lądzie, w powietrzu i poza granicami kraju. Mam nadzieje, że ciężka praca przekuje się w realne i wymierne efekty, o które od początku chodziłomówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.

 

Na kampanię składają się 4 spoty. Od 24 października można je oglądać w telewizji, w social mediach, w kinach i na platformach VOD.

 

Linki do materiałów video:

https://www.youtube.com/watch?v=KMzMoFc09Zg

https://www.youtube.com/watch?v=1xvO4nvXPmQ

 

Nekroturystyka

Nekroturystyka – jeden z popularnych trendów podróżniczych

Intel aktualizuje bajki

IT to nie tylko branża dla mężczyzn – Intel Aktualizuje Bajki we współpracy z Fundacją IT Girls