Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania biura podróży TUI

program afiliacyjny

W grudniu ruszyła nowa kampania biura podróży TUI promująca ofertę Lato 2014. Kampania skierowana jest do osób, które poszukują rodzinnych wakacji. Koncepcja kreatywna spotów telewizyjnych, opracowana przez agencję BRASIL, opiera się na zaangażowaniu klientów w proces rezerwacji wakacji.

„W tym roku zdecydowaliśmy się mocno podkreślić elementy oferty TUI, na które zwracają uwagę konsumenci podróżujący z dziećmi. Wiemy, że klienci są doświadczeni i oczekują wakacji dopasowanych do swoich potrzeb.” – mówi Justyna Krzyżanowska, Kierownik Komunikacji Marketingowej.

W spotach widzimy rodziny planujące letnie wakacje. „Klienci dokładnie wiedzą jak powinien wyglądać urlop za granicą. Rolą biura podróży jest pomoc w znalezieniu idealnej oferty. Dlatego też w tym roku zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i pokazać jak łatwo, wygodnie można znaleźć oraz zarezerwować beztroskie wakacje na tui.pl lub w biurach TUI Centrum Podróży.” – informuje Agnieszka Flisiak, Koordynator Zespołu Marketingu.

TUI zaplanowało intensywne działania promocyjne w ogólnopolskiej telewizji, radiu oraz w Internecie.

Koncepcją kreatywną kampanii oraz jej realizacją zajęła się agencja BRASIL. Za produkcję spotów telewizyjnych odpowiada dom produkcyjny OTO FILM. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaVest.

źródło: mat. pras.