w

Nowa kampania marki Romet

Rower romet

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada KERRIS Group. “Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę “Romet” dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent.

„Nowy Romet” jest tak naprawdę pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. Uważamy, że hasło pasuje również do obecnych zmian jakie zachodzą w firmie Arkus & Romet. Jest to między innymi budowa jednego z najnowocześniejszych centrów testowych w Europie – komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Romet.

Rower romet

Działania reklamowe zostały zaplanowane głównie w mediach internetowych przy wsparciu trzech spotów 15 sekundowych emitowanych od kwietnia do maja w radiu RMF.

Elementem uzupełniającym kampanię jest konkurs, w którym po zakupie roweru należy zarejestrować potwierdzający to paragon na stronie . W puli nagród jest 60 rowerów z wybranych kategorii MTB, Cross i Trekking.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To już koniec studiów. Prognozujemy następcę

To już koniec studiów. Prognozujemy następcę

Vogue polska

Natalia Vodianova na okładce Vogue Polska