Kilka dni temu rozpoczęła swoją działalność firma CALL-TO-RESEARCH przeprowadzająca desk researche na zlecenie swoich klientów. Twórcami i pomysłodawcami usługi są Bartek Załęcki, poprzednio Dyrektor Strategii K2 oraz Piotr Taranek.
Zauważyliśmy wraz z Piotrem, że desk researche to dziedzina czasochłonna, a przez to bardzo odciągająca od podstawowych obowiązków. Zarówno agencje reklamowe, domy Medowie, jak i ich klienci nie mogą sobie pozwolić na to, żeby pracownicy przeznaczali kilka dni z rzędu na przeszukiwanie zasobów internetu. My chcemy wypełnić tę lukę dostarczając wysokiej jakości desk researche na zlecenie. – mówi Załęcki.
Bartek Załęcki w ciągu 6 lat w K2 pracował dla większości klientów agencji, m.in. PZU (w tym projekt PZU Drive), Play, Coca-Cola, PKN Orlen, Carrefour, Flügger. Jako Dyrektor Strategii poza rozwojem planningu, odpowiedzialny był również za inkubowanie nowych usług. Juror EFFIE, jeden z liderów Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SKM SAR.
Piotr Taranek jest researcherem od kilku lat, pracował głównie na rzecz K2, chociaż pierwsze szlify zdobywał jako laureat Grasz o Staż w DDB. W CALL-TO-RESEARCH odpowiedzialny jest za budowę siatki researcherów i wysoką jakość produktu końcowego. Ma na swoim koncie liczne realizacje desk researchy cieszące się wysokim uznaniem wśród zleceniodawców.
Pomimo krótkiego czasu od rozpoczęcia działania firma realizuje już pierwsze zlecenia dla agencji reklamowych, firmy ubezpieczeniowej oraz konsultanta IT.
źródło: mat. pras.