w

Patoreakcja pobiła rekord na platformie Spotify

Mata, jeden z najważniejszych twórców młodego pokolenia, pobił rekord najczęściej słuchanej piosenki w ciągu doby swoim najnowszym utworem. “Patoreakcja” została odtworzona aż 643,846 razy, przejmując pozycję numer 1 od poprzedniego rekordzisty, „Polskiego Tanga” Taco Hemingwaya.

Michał Matczak, który zasłynął na rynku muzycznym utworem “Patointeligencja” uznawany jest za jedną z sensacji 2020 roku. W ubiegłorocznym podsumowaniu Spotify Wrapped raper otworzył czołówkę najpopularniejszych albumów. Znalazł się równocześnie na piątym miejscu najpopularniejszych twórców, tuż za Taco Hemingwayem, Quebonafide, Lankiem czy Bedoesem, a utwór “100 dni do matury” zamknął ranking top pięciu piosenek.

Najnowszy singiel wokalisty pt. “Patoreakcja”, który miał swoją premierę 30 marca br., zdeklasował dotychczasowego lidera Taco Hemingwaya i jego “Polskie Tango” z dziennym rekordem 578,301 odtworzeń na platformie Spotify w Polsce w lipcu ubiegłego roku.
W środę, podczas pierwszej pełnej doby w streamingu, piosenka “Patoreakcja” zanotowała aż 643,846 odsłuchań, co stanowi nowy dzienny rekord! Ostatnie rekordy oraz czołówka podsumowania poprzedniego roku na Spotify wyraźnie pokazują, że Polacy najchętniej słuchają rodzimych raperów. Wśród najpopularniejszych artystów w 2020 roku w Polsce podium należy do artystów wykonujących rap. Z kolei, nowy album Quebonafide „Romantic Psycho”, który miał swoją premierę w kwietniu 2020 roku, w ciągu zaledwie doby zanotował aż 4,3 miliona odtworzeń, bijąc rekord ustanowiony przez Taco Hemingwaya z albumem „Pocztówka z WWA, Lato ’19”.

Zobacz też:
Archetypy marki: sposób na nadanie marce większego znaczenia
Czy żeby zostać copywriterem wystarczy “lekkie pióro”? Niekoniecznie
Amazon vs Allegro- kto skorzysta na starciu gigantów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Zasada autorytetu cialdiniego

Zdanie osób z dużą renomą ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Warto więc wykorzystać tę regułę w procesie sprzedaży

Zasada dowodu społecznego cialdiniego

Social proof ma ogromne znaczenie. Wykorzystując doświadczenie innych, można skutecznie zwiększyć sprzedaż