TikTok nawiązał współpracę ze Spotify, najpopularniejszym na świecie serwisem streamingowym audio. Co to znaczy dla użytkowników TikToka w Polsce? Darmowy dostęp do Spotify Premium przez okres 3 miesięcy.
Oferta jest dostępna dla osób powyżej 18 roku życia, które nie korzystały wcześniej ze Spotify Premium i posiadają aktywny profil na TikToku. Użytkownicy, którzy spełniają wymogi otrzymają unikalny kod, który umożliwi im skorzystanie z oferty Spotify Premium. Oferta jest dostępna poza Polską, w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Turcji.
Użytkownicy TikTok mogą znaleźć ofertę w aplikacji na kilka sposobów: na swoich stronach „Dla Ciebie” i „Odkryj”, na ikonie profilu na stronie „Ja”, wyszukując „Spotify” na TikToku lub klikając na ten link na swoich urządzeniach mobilnych.
„TikTok to dźwiękowe, wciągające doświadczenie, w którym muzyka jest w samym centrum tego, w jaki sposób ludzie tworzą i angażują się w treści na platformie. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę ofertę dla naszej społeczności, pomagając czerpać jeszcze więcej przyjemności z artystów i utworów, które poznają na TikToku” – powiedział David Nunez, Head of Growth, Europe w TikTok.
„Jako wiodąca na świecie usługa streamingu audio, jesteśmy zachwyceni, że możemy zaoferować uprawnionym użytkownikom TikToka na kilku rynkach dostęp do muzyki i podcastów, które kochają, w dowolnym czasie i miejscu. Spotify łączy artystów i słuchaczy w sposób, który wcześniej nie był możliwy, budując zróżnicowaną społeczność fanów muzyki napędzaną odkrywaniem i czerpaniem inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy przedstawić entuzjastycznej i rosnącej bazie użytkowników TikToka wiele korzyści płynących ze Spotify Premium: miliony utworów bez reklam, na żądanie i offline” – powiedział Marc Hazan, Wiceprezes, Global Head of Premium Business Development w Spotify.
W ciągu trzech lat od wejścia na rynek, TikTok stał się czołową platformą do odkrywania artystów i muzyki. Według badań*, 4 na 10 osób korzystających z TikToka, nowych artystów poznaje właśnie na platformie. Utwory, które często przewijają się na TikToku, szturmem zdobywają światowe listy przebojów i królują na najpopularniejszych playlistach Spotify. O sukcesie artystów świadczy dziś liczba odtworzeń, streamingów, a także popularność na TikToku. Prawie połowa użytkowników aplikacji (47 proc.) po wysłuchaniu nowej piosenki, dodaje utwór do ulubionych, 46 proc. wchodzi na profil artysty, a 43 proc. zaczyna go obserwować. To napędza falę odkryć nowych twórców muzyki.
Jak znaleźć ofertę Spotify Premium na TikTok?
To proste – jeśli czytasz ten tekst na komórce, po prostu kliknij w ten link, lub:
– otwórz aplikację TikTok na swoim telefonie,
– kliknij na „TikTok Rewards” na swojej stronie „Dla Ciebie”,
– na stronie „Odkryj” znajdziesz baner „TikTok x Spotify Rewards”, możesz kliknąć na niego lub po prostu wpisać „Spotify” w wyszukiwarce.
Po kliknięciu ukaże się propozycja artystów, a także przycisk, aby „Uzyskać 3 miesiące za darmo”.
Więcej informacji można znaleźć na TikToku pod treściami promocyjnymi akcji, a plylisty TikToka dostępne są na Spotify.
*O badaniu:
Badania zostały oparte na analizach przeprowadzonych przez TikTok Marketing Science we współpracy z InSites Consulting, a także na badaniach jakościowych PRS IN VIVO. Działaniami badawczymi objęto Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Włochy i Hiszpanię.
Zobacz też:
5 błędów najczęściej popełnianych przy prowadzeniu fanpage na Facebook
8 najważniejszych umiejętności, które powinien opanować każdy project manager
12 decyzji do podjęcia na start e-commerce
4 komentarze
Dodaj odpowiedź