Paulina Wróbel, poprzednio Szefowa Sekcji Produkcji Video w TVN Media, dołączyła w maju do zespołu Content, Social & Kreacja. Paulina objęła stanowisko Video Lead i będzie odpowiedzialna za ofertę wideo od etapu strategii po realizację. Jako producentka wideo realizowała projekty na potrzeby Link4, Skoda, Rossmann i Apart.
„Chcę, by jeszcze w 2021 r., każdy, kto usłyszy „Whites”, od razu pomyślał „wideo”. Paulina Wróbel to idealna osoba, żeby taki cel zrealizować. Stoi za nią doświadczenie od strony producenckiej, jak i sprzedażowej tego obszaru, więc nie tylko wie jak wideo robić, ale też świetnie odpowiada na potrzeby Klientów” — mówi Ania Mościcka, Head of Content, Social & Kreacja.
Agencja Whites od lat rozwija kompetencje content marketingowe dla marek korporacyjnych i e-commerce. — Produkcji wideo realizujemy już teraz sporo — opieramy się na niej, chociażby przy projekcie PKO Bank Polski Grajmy Razem (działania w mediach społecznościowych związane ze sponsoringiem Ekstraklasy), ale także wcześniej dla Łazienek Królewskich czy Medicover. Jesteśmy dumni z dotychczasowych efektów, ale myślimy o tym obszarze dużo szerzej. — dodaje Ania Mościcka.
Zespół Content, Social & Kreacja, kierowany przez Anię Mościcką, rozwijał się bardzo dynamicznie w ostatnich latach — dział social mediów realizuje duże projekty na rynkach międzynarodowych; content wzbogacił się o influencer marketing i ePR, a kreacja wspiera obie kompetencje i rośnie jako niezależny obszar biznesowy. Największe projekty realizowane są na podstawie autorskich narzędzi przygotowywanych przez analityków i programistów data science. Inwestycja w wideo to naturalny krok.
„Whites to przede wszystkim ludzie i to widać od pierwszych chwil. Cieszę się, że dołączyłam do zespołu, w którym panuje pozytywna energia i każdy czuje swoją sprawczość. Whites ma już za sobą doświadczenia w wideo i duże współprace, ale teraz trzeba włączyć piąty bieg. Jestem pewna, że razem bardzo wiele osiągniemy” — komentuje Paulina Wróbel.