w

Carat dla Philips

Carat dla philips

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).

Wystartowała kolejna odsłona kampanii fotodepilatorów IPL, wprowadzonych na Polski rynek w 2013. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego IPL, które kierowane jest do cebulek włosów. W rezultacie włosy w naturalny sposób wypadają, a proces ich odrastania zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie tego bezbolesnego zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia, aż do 8 tygodni.

Od 13 kwietnia w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestylowych . Kampania potrwa do końca maja 2015. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Źródło: mat. pras.

Instagram dla bogatych dzieciaków, facebook dla biedniejszych

Instagram dla bogatych dzieciaków, Facebook dla biedniejszych

Mosqi. To ma top secret

MOSQI.TO ma Top Secret