Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Wystartowała kolejna odsłona kampanii fotodepilatorów IPL, wprowadzonych na Polski rynek w 2013. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego IPL, które kierowane jest do cebulek włosów. W rezultacie włosy w naturalny sposób wypadają, a proces ich odrastania zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie tego bezbolesnego zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia, aż do 8 tygodni.
Od 13 kwietnia w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestylowych . Kampania potrwa do końca maja 2015. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Źródło: mat. pras.