Ruszyła kampania promocyjna najnowszego smartfona Samsung Galaxy S5 pod hasłem „Podbij piątek do potęgi”. Konsumenci mają możliwość poznać produkt, biorąc udział w wirtualnej grze miejskiej oraz podczas pięciu eventów w różnych miastach Polski. Komunikację wspierają działania reklamowe on-line, kampania radiowa, outdoorowa, aktywności PR i w social media. Za koncepcję wirtualnej gry wspartej działaniami eventowymi oraz realizację kampanii odpowiada Cheil Polska.
Kampania ma na celu edukację konsumentów odnośnie najnowszego produktu i jego cech. W tym celu Cheil stworzył wirtualną grę miejską oraz cykl piątkowych eventów poświęconych poszczególnym cechom telefonu. Akcja potrwa pięć tygodni, a każdy z nich poświęcony jest innej zalecie produktu, np. gra oraz event w Łodzi skoncentrowane są na designie produktu, w nadmorskim Sopocie konsument pozna odporność na wodę i kurz Samsung GALAXY S5, a w ulubionym przez turystów Krakowie doświadczy możliwości aparatu fotograficznego, w który wyposażony został smartfon.
Wirtualna gra miejska osadzona jest w środowisku Google Maps – co tydzień w innym mieście. W każdym z pięciu etapów konkursu zadaniem uczestnika jest przejście trzech prostych animacji, a następnie odpowiedź na pytanie kreatywne związane z cechą produktu. Na zwycięzców co tydzień czekają nagrody – Samsung Galaxy S5 wraz z Gear Fit oraz akcesoria takie jak słuchawki, karty SD czy game pady. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem Podbij piątek.
Podczas piątkowych eventów w pięciu miastach Polski powstaną strefy Samsung, obejmujące ekspozycję produktową, strefy relaksu oraz konkursowe – w każdym z miast przewidziano również specjalną atrakcję. W Sopocie uczestnicy poszukiwać będą na plaży skarbu, w Białymstoku powstanie wyjątkowy taneczny parkiet, a w Łodzi strefa designerskich metamorfoz.
Partnerem akcji Podbij piątek do potęgi jest Radio Eska.
Źródło: mat. pras.