w ,

Premiera piwa NOMONO z Browaru Solipiwko na festiwalu Europa na Widelcu

Premiera piwa nomono z browaru solipiwko na festiwalu europa na widelcu

Wśród prezentowanych na festiwalu Europa na Widelcu produktów regionalnych będzie można znaleźć także premierowe piwo, uwarzone w nietypowej kooperacji dwóch wrocławskich firm: Browaru Solipiwko i studia kreatywnego NOMONO.

Browar Solipiwko to marka obecna na rynku od 2013 roku. Spod jej skrzydeł wyszło już kilka wysoko ocenianych piw, tj: Sweet Nygus (Milk Stout), Czarna Pitch (Black IPA) czy 1978 (Rauchbock ). Prawdopodobnie najwyższy piwowar w Polsce – Wojtek Solipiwko, zaprosił do współpracy firmę, z którą zna się nie od dziś. Studio NOMONO to marka, w ramach której działają dwie wrocławskie firmy: brandingowa agencja kreatywna FLOV i team produkcyjny Lumicon FX. A to spod skrzydeł FLOV właśnie wyszła cała identyfikacja wizualna browaru wraz z projektami etykiet. Profesjonalna współpraca oraz miłość do piwa zaowocowały stworzeniem New Zealand Freestyle APA o nazwie NOMONO.

Nomono-by-solipiwko3

NOMONO to piwo zaskakujące przede wszystkim aromatem nowozelandzkich chmieli: Wakatu, Waimea, Pacific Jade i Southern Cross ale także mocno chmielowym, odświeżającym smakiem z odpowiednią kontrą słodową.

W oparciu o autorską recepturę powstała dobra propozycja na lato: piwo średnio goryczkowe (42 IBU), z niewielką zawartością alkoholu (4,6%). Wspólna praca przy warzeniu przełożyła się także na kooperację przy projekcie graficznym dynamicznej i oryginalnej etykiety, która odzwierciedla twórcze szaleństwo i nowozelandzki charakter piwa.

Po raz pierwszy dostępne na wrocławskim festiwalu Europa na Widelcu, stworzone z miłości do dobrego piwa i designu. Zapraszamy!

Źródło: mat. pras.

Jeden komentarz

    Radosław gajda

    Radosław Gajda: architektura to dobry pomysł [wywiad]

    Uniwersytet warszawski uruchomił sklep internetowy

    Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy