Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Roman Dudziński awansuje na Digital Directora w Carat Polska

Dudziński awansował w strukturach Carat, gdzie odpowiada za rozwój obszaru digital.

W poprzedniej roli przede wszystkim skupiony był na opracowaniu i wdrożeniu „d2: dentsu digital” – innowacyjnej platformy rozwoju kompetencji digital. Obecnie skoncentruje się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparcia wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju platformy „d2: dentsu digital”.
Dudziński pracuje w Carat (Dentsu Aegis Network Polska) od 2016 roku. Wcześniej rozwijał się w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith.

czytaj:   Kultowa reklama: Victoria and Albert Museum

Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), motoryzacja (grupa PSA), FMCG (grupa Barilla) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu.

czytaj:   Content Marketing w najnowszej kampanii LEGO DUPLO

Dudziński jest trenerem programu IAB Dimaq i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *