w

Ruszyły zgłoszenia do konkursu SAR Effie Award

Ruszyły zgłoszenia do konkursu sar effie award

Ruszyły zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie. To nagroda dla tych, którzy umieją świadomie i skutecznie użyć komunikacji marketingowej do osiągania celów biznesowych. W tym roku otwarto dwie nowe kategorie: Turystyka i podróże oraz Performance marketing / e-commerce.

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00 oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl.

Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla aktywności marketingowych, których podstawowym celem było zdobywanie leadów oraz wsparcie sprzedaży w kanale online.

„Effie jest dla branży komunikacyjnej najważniejszym konkursem, jedynym na rynku, w którym kampanie reklamowe doceniane są za osiągnięte dzięki nim efekty biznesowe. Komitet organizacyjny analizując zgłaszane do Effie kampanie zwrócił uwagę, że casy dotyczyły głownie działań, w których kluczową rolę odgrywała komunikacja marketingowa z konsumentami. Wiemy natomiast jak wiele uwagi performance’owi poświęcają dzisiaj marketerzy i agencje oraz, że znaczenie i budżety przeznaczane na tego typu działania dynamicznie rosną. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej kategorii Performance marketing/e-commerce, dzięki której, mam nadzieję, rozwiąże się worek ze zgłoszeniami, które pokażą szersze niż dotychczas kompetencje naszej branży i udowodnią, że potrafimy dbać o biznes klientów. – przyznaje Beata Golubińska, Chief Capability Officer w Publicis Media – Członkini Komitetu Organizacyjnego Effie – Właśnie w tym obszarze widzimy jak niezbędna jest bardzo ścisła, oparta na zaufaniu współpraca między klientami i agencjami.

Marketing efektywnościowy zmusza do lepszej i bliższej współpracy miedzy agencjami i klientami, wymaga większej otwartości w dzieleniu się danymi i informacjami postrzeganymi wcześniej jako „poufne”. Wprowadzając Peformance do Effie możemy wykazać, że komunikacja marketingowa i działania performance marketingowe oraz e-commerce’owe są ze sobą komplementarne, a dzięki ich połączeniu marketerzy zdobywają dzisiaj rynek” – dodaje Beata Golubińska.

Drugą nową kategorią, wprowadzoną do konkursu Effie, jest Turystyka i Podróże, do której można zgłaszać kampanie promujące usługi turystyczne, hotelarskie i lotnicze oraz promujące miasta/miejscowości, regiony, kraje, parki narodowe, rezerwaty, miejsca o znaczeniu historycznym i kulturalnym, jak również kampanie wydarzeń promujących ww.

Zostały także wprowadzone zmiany w opisach definicji kategorii Branded Content, Brand Experience, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja oraz Usługi. Kategoria Retail została poszerzona o kanały sprzedaży, a kategoria Bankowości zmieniła nazwę na Finanse, aby można było do niej zgłaszać też kampanie promujące inne instytucje finansowe.

Do konkursu Effie można zgłaszać kampanie w 24 kategoriach konkursowych. Wszystkie definicje kategorii dostępne są na www.effie.pl/kategorieroku/2017/

Nad kształtem tegorocznego konkursu czuwa Komitet Organizacyjny w składzie:

Dariusz Andrian – VML Poland, Wojciech Borowski – McCann Worldgroup, Patrycja Bruź-Soniewicka – Saatchi&Saatchi IS, Magdalena Czaja – San Markos, Marek Gargała – Publicis, Beata Golubińska – Publicis Media, Piotr Górecki – Directors, Szymon Gutkowski – DDB&tribal, Anna Jarzynka – MEC, Magdalena Liwacz – GPD, Robert Plesko – Macroscope OMD, Grażyna Skarżyńska – GoodCo, Jaromir Sroga – Maxus, Alena Suszycka – TBWA\, Agnieszka Szysz – Zenith, Zuza Warowna-Toruńska – Ogilvy&Mather, Małgorzata Węgierek – Havas Media Group, Michał Wronecki – Brasil, Marek Żołedziowski – Group One

Ogłoszenie wyników konkursu Effie Awards 2017 nastąpi w trakcie Gali 23 października 2017 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Bardzo z nowym spotem wizerunkowym marki tyskie

BARDZO z nowym spotem wizerunkowym marki Tyskie

Gra o tron ikea

Gra o tron w Ikea