w

Semilac rozpoczyna warsztaty w ramach kampanii ALL IN MY HANDS Marka wspiera kobiecą przedsiębiorczość

Semilac warsztaty

Dlaczego warto prowadzić własny biznes? Co zrobić, żeby wyróżnić się spośród konkurencji? Jak wykonać piękny, trwały i bezpieczny manicure? Tego dowiedzą się uczestniczki warsztatów organizowanych przez Nespertę, właściciela marki Semilac. Zajęcia realizowane są w ramach kampanii CSR-owej ALL IN MY HANDS. Dziś akcja ma swoją inaugurację w Warszawie.

Kolejne warsztaty odbędą się w: Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku i Poznaniu. Uczestniczki będą miały możliwość  ubiegania się o granty w wysokości: 5 000, 3 000 i 2 000 złotych.

Biznes w zasięgu ręki 
Kampania ALL IN MY HANDS skierowana jest do studentek kierunków kosmetologicznych, które planują swój rozwój zawodowy w zakresie stylizacji paznokci. Podczas warsztatów uczestniczki poznają tajniki zakładania i prowadzenia własnego salonu, a także usługi profesjonalnego manicure. Za merytoryczne przygotowanie części biznesowej zajęć odpowiadać będą specjaliści z Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, a szkolenia ze stylizacji paznokci przeprowadzone zostaną przez ekspertów marki Semilac. Każda uczestniczka warsztatów będzie mogła zawalczyć o przyznanie grantów w wysokości: 5 000, 3 000 i 2 000 złotych, które pomogą jej w rozpoczęciu i rozwinięciu własnej działalności lub pozwolą podszkolić swoje umiejętności.Nasze działania biznesowe bardzo mocno związane są z branżą beauty, dlatego grupą docelową kampanii są właśnie przyszłe stylistki paznokci. Chcemy dzielić się z nimi wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że każde działanie w kierunku wspierania kobiecej przedsiębiorczości jest ważne. W Polkach drzemie ogromny potencjał i wielka siła. Wystarczy dać im motywację i impuls, aby mogły realizować swoje pasje i spełniać marzenia – powiedział Tomasz Gołębiewski, Prezes Nesperta.

Kobiety wspierają kobiety 
Jednym z głównych celów kampanii ALL IN MY HANDS jest również krzewienie kobiecej solidarności. W realizacji tych założeń pomaga produkt charytatywny. Panie kupując jeden z trzech lakierów hybrydowych ze specjalnej kolekcji, wspierają przyszłe stylistki paznokci w rozwoju kariery zawodowej, ponieważ kwota czterech złotych ze sprzedaży każdego z produktów przekazywana jest na organizowanie warsztatów na uczelniach wyższych dla studentek kierunków kosmetycznych.Seria produktów charytatywnych wyróżnia się oryginalnym opakowaniem – na etykietach znajduje się wizerunek skrzydeł – symbol uskrzydlania kobiet.

Pomysł na inicjatywę 
Punktem wyjścia podczas tworzenia założeń kampanii były wyniki badań opublikowanych przez Nespertę, w raportach dotyczących sytuacji Polek na rynku pracy: ubiegłorocznego „Kobiety współpracujące” i nowej edycji dokumentu „Polki w pracy”. Badania przeprowadzono na grupie Polek posiadających zróżnicowane doświadczenie zawodowe. Wyniki raportu wskazały, że Panie mimo przeświadczenia o swoich wysokich kompetencjach, mają obawy przed założeniem i prowadzeniem własnej firmy.
Jako główną przyczynę badane podały m.in. brak środków finansowych, ale także strach przed niepowodzeniem. Ponadto, spora część respondentek wskazała, że w miejscu pracy stawia na rywalizację z innymi kobietami. A w odpowiedziach dotyczących preferowanych współpracowników czy przełożonych – część kobiet woli w tej roli mężczyzn, co wciąż powiela stereotypy płciowe. Kapania ALL IN MY HANDS odpowiada na potrzeby społeczne, które wykazały wyniki raportu, zarówno z zakresie krzewienia kobiecej solidarności jak i zachęcania Pań do niezależności zawodowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rodo poważnie wywróci rynek pracy. Zamiast rewolucji będzie absurd i chaos

RODO poważnie wywróci rynek pracy. Zamiast rewolucji będzie absurd i chaos

Pierwsza w polsce kampania rekrutacyjna na instagramie

Pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna na Instagramie