w

Sephora i TikTok partnerami programie dla nowych marek kosmetycznych i influencerów

Sephora i tiktok partnerami programie dla nowych marek kosmetycznych i influencerów

Sephora i TikTok z partnerską agencją Digitas ogłosiły uruchomienie partnerstwa przeznaczonego dla nowych marek kosmetycznych kierowanych przez założycieli, które mają poruszać się po świecie treści twórców. 

Sephora x TikTok Incubator Program połączy tiktokerów z  markami kosmetycznymi z programu Accelerate Sephora , pomagając im w nauce skutecznych strategii dotyczących treści społecznościowych poprzez serię edukacyjnych modułów szkoleniowych. 

Uczestniczące marki usłyszą od twórców #beautytok, takich jak Amy Chang , Rocio Lopez-Jimenez i Nyma Tang .

„Przyszłość storytellingu marki leży w rękach twórców, a poprzez wspieranie różnorodnych twórców marki mogą uwolnić swój pełny potencjał na TikToku” – powiedziała Soniya Monga, szefowa ds. współpracy z agencjami amerykańskimi w TikTok. Nasze partnerstwo z Sephora i Digitas ma na celu edukowanie marek w zakresie współpracy z twórcami. Wspólnie budujemy ramy, które celebrują różnorodność i intersekcjonalność, zapewniając, że każda marka może przyspieszyć swój rozwój i sukces na TikTok poprzez integracyjne i wpływowe opowiadanie historii”.

„Marki, które dobrze rozumieją kierowane przez twórców media społecznościowe i relacje z twórcami, mają wyraźną przewagę nie tylko w konceptualizacji treści kosmetycznych, które rezonują z ich odbiorcami, ale także w budowaniu autentycznych relacji” – powiedział Brent Mitchell, wiceprezes ds. marketingu, społeczności i influencerów w Sephorze. „W Sephora od dawna jesteśmy znani jako twórca marki w prestiżowym krajobrazie kosmetycznym i cieszymy się, że możemy współpracować z TikTok, aby dzielić się tą wyjątkową, opartą na twórcach perspektywą z naszymi markami i budować bardziej inkluzywną społeczność kosmetyczną”.

Topicals , Eadem i Hyper Skin , trzy marki Sephora Accelerate 2021, wezmą udział w uruchomieniu tego programu, a następnie dołączą trzy dodatkowe grupy, dając w sumie 12 markom możliwość stworzenia długotrwałych partnerstw z nowoczesnymi – nadchodzące talenty twórców na TikTok, który ma ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie.

Digitas, część Publicis Groupe, wnosi do tej inicjatywy bogate doświadczenie i udokumentowane doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych kampanii, które inwestują w różnorodność z klientem Sephora. Współpraca jest również związana z partnerstwem założycielskim agencji handlowej Publicis Groupe z TikTok.

Rozpoczęty w 2016 roku program Sephora Accelerate kontynuuje budowanie społeczności innowacyjnych, inspirujących założycieli marek w prestiżowej przestrzeni kosmetycznej oraz tworzy fundament, sieć i ekosystem dla marek, które mogą wprowadzać na rynek i rozwijać się. 

Sephora Accelerate oferuje 360-stopniowy, sześciomiesięczny program nauczania z mentoringiem, wsparciem merchandisingowym, grantami i kontaktami inwestorskimi dla wszystkich uczestników, z możliwością uruchomienia w Sephora North America po ukończeniu. 

Sephora Accelerate X TikTok Incubator Program to dodatkowa oferta, która w tym roku zostanie rozszerzona na 12 marek Sephora Accelerate.

Trendy w reklamie

Top trendy w reklamie wideo na 2023 rok

Marki w dobie recesji

Marki w dobie recesji. Jak powinny postępować marki, żeby zatrzymać klienta?