Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

#FORWARDBEAUTY kampania wizerunkowa Douglas Polska

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska, leader w kategorii retailer beauty, wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki Douglas.

„Współczesne piękno to indywidualność, autentyczność i pewność siebie. Dlatego kobiety w Douglas czują się sobą, czują się piękne i szczęśliwe. Te wszystkie aspekty podkreślmy w naszej nowej kampanii marketingowej” – mówi Agnieszka Radawiec, Marketing Director Douglas Polska.

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

SEPHORA REKLAMA

O KAMPANII
Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas odgrywają niezwykłe czarno- -białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena. Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki Douglas pracował Jung von Matt/NEXT ALSTER oraz agencja Select World.

W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One ( Value Media i Gong).
W 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha! Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).

Dodaj komentarz