w

Jak zrobić landing page? Promuj swój biznes w sieci

Skuteczny landing page
skuteczny landing page

Jak zrobić porządny Landing Page i przede wszystkim – dlaczego warto w niego zainwestować? W XXI wieku obecność biznesu w sieci to kluczowy aspekt działalności. Każda firma chce się pokazać od jak najlepszej strony. Liczy się zarówno jej wizerunek, jak i atrakcyjna promocja usługi czy produktu oferowanego klientom.

Skuteczny Landing Page idealnie sprawdza się w tym przypadku. To tzw. strona docelowa, tworzona na potrzeby obecnie prowadzonej w internecie kampanii. Jeśli Landing Pages są odpowiednio zrobione, to zachęcą użytkowników do zapoznania się z ofertą i zagwarantują firmie wzrost zainteresowania.

Co to jest Landing Page?

Landing Page, czyli tzw. strona lądowania, jest samodzielną witryną. Użytkownik trafia na nią, gdy kliknie w link, na jaki trafić może np. na portalach społecznościowych, w reklamach Google lub w wiadomościach.

Warto podkreślić w tym miejscu, że idea tworzenia stron docelowych jest inna, niż tradycyjnej strony głównej przedsiębiorstwa. Landing Page przede wszystkim zaprojektowana jest w celu tzw. CTA, czyli Call to action. Oznacza to, że ma u użytkownika, który się na niej znajdzie, wywołać określoną reakcję.

Wejdź na stronę https://webwavecms.com/jak-zrobic-landing-page i przekonaj się, w jaki sposób strony docelowe mogą promować również Twoją witrynę i działalność. Działają szybko i nie ważą wiele, a przyczyniają się do zwiększania współczynnika konwersji. Dzięki temu pozytywnie wpływają na wyniki prowadzonych przez Twoją firmę kampanii reklamowych czy marketingowych.

Na czym polega skuteczny Landing Page?

Stronie docelowej najczęściej przyświeca jeden cel – namówienie potencjalnego klienta do wykonania określonego działania. Może to być np.:

  • zakup produktu;
  • skorzystanie z usługi;
  • odwiedzenie strony głównej firmy;
  • zapisanie się do newslettera.

To oczywiście tylko część z zastosowań, jakie może mieć Landing Page. Zawsze natomiast powinien on czytelnie prezentować korzyści klientów i być wykonany w profesjonalny sposób. To, ile kosztuje Landing Page, w głównej mierze zależy właśnie od stopnia jego zaawansowania oraz jakości. Miarą jego wartości są natomiast korzyści, które przynosi firmie oraz poprawa skuteczności kampanii, w ramach której został stworzony.

Jak zbudować stronę docelową?

Jak założyć Landing Page? To mniej rozbudowana strona produktowa, więc jego stworzenie nie jest aż tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Aby jednak był skuteczny z marketingowego punktu widzenia, warto powierzyć jego wykonanie profesjonalistom. Skupiają się oni m.in. na:

  • określeniu jasnego celu tworzenia Landing Page’a;
  • pisaniu treści;
  • stworzeniu CTA;
  • doborze grafik, zdjęć i warstwy kolorystycznej;
  • stworzeniu projektu;
  • połączeniu go ze stroną firmy;
  • dopracowaniu i opublikowaniu.

Tak kompleksowe usługi świadczyć dla Ciebie może WebWave. Grono doświadczonych specjalistów pomoże Ci przygotować Landing Page, który przyciągnie do Ciebie wielu nowych odbiorców. Co więcej, cena tego przedsięwzięcia będzie bardzo atrakcyjna, a przełoży się bezpośrednio na poprawę efektów prowadzonej kampanii.

Czy potrzebna jest optymalizacja i testy strony docelowej?

Stworzenie Landing Page’a i opublikowanie go to nie wszystko. Pamiętaj również, że konieczne jest jego testowanie i optymalizacja – również najlepiej pod okiem specjalistów z doświadczeniem. Dzięki temu ta forma promocji przyniesie oczekiwany skutek, który Cię nie rozczaruje. W ten sposób w stosunkowo krótkim czasie uda Ci się wypromować witrynę, produkt czy nową markę, wzbudzając prawdziwe zainteresowanie wśród obecnych oraz potencjalnych odbiorców.

Video brothers

Grupa Filmowa Darwin, Astrofaza, Wini, Trollsky, Baniak Baniaka – dołączają do Video Brothers

Poszerzanie kompetencji w branży it

Jak dostać pierwszą pracę w IT? Świetnym rozwiązaniem może być kurs, pod warunkiem, że wybierze się go mądrze