w

Starcom z obsługą stategiczną i medialną Allegro

Starcom logo

Grupa Allegro rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Allegro.pl w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą przetargu jest agencja mediowa Starcom.

Starcom zajmie się obsługą strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz analizą wpływu komunikacji na KPI marki Allegro.pl. Wygrana w przetargu oznacza ponowną, po trzyletniej przerwie, współpracę obu firm.

– Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię oraz plany komunikacji. O wyborze Starcomu zadecydowała między innymi jakość merytoryczna strategii, narzędzia analityczne, które będą wspierać nasze działania komunikacyjne oraz wiedza i zaangażowanie zespołu – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro.

Poprzednio obsługą mediową Allegro zajmował się dom mediowy Universal McCann. Nazwy pozostałych agencji, które uczestniczyły w przetargu oraz wartość budżetu, nie zostały ujawnione. Współpraca Starcomu z Allegro rozpocznie się w maju r. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Co polacy myślą o ebookach i audiobookach?

Co Polacy myślą o ebookach i audiobookach?

Znamy już startupy zakwalifikowane do startup program innovation 2017!

Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!