w

Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!

Znamy już startupy zakwalifikowane do startup program innovation 2017!

Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates  podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia).

Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się:  Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar Genies, Bond Flare, DingDog, Freedink, Helpful Company, Hurtum, Meeting Application, Promovolt, Catzilla, Hubbly, Inspido

Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania ze specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli:

  1. Krzysztof Sobieszek, Publicis Media – Practice Lead, Business Transformation,
  2. Jędrzej Andrzejewski, NIKE Poland – Digital Brand Manager,
  3. Magdalena Kot-Szczepańska, ING Bank Śląski – Dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego,
  4. Jakub Okonski , Procter & Gamble – IT MANAGER),
  5. Jakub Dudek, SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny,
  6. Sebastian Grabowski, Orange – Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji,
  7. Henryk Klawe, Head of Strategy w TGTH,
  8. Karolina Tyniec-Margańska, Innogy Polska – Dyrektor ds. Komunikacji,
  9. Jan Zając, SoTrender – Founder, CEO,
  10. Michał Kulka, Lawmore – Senior Partner,
  11. Wiola Łada-Szewczenko, Ecselis – Head of Ecselis,
  12. Wojciech Ławniczak, Service Design Polska, Founder,
  13. Paweł Kuczma, Amnet – Managing Director,
  14. Mirosław Smolewski , VISA Europe – Senior Manager Regional Marketing Communications CEE,
  15. Dariusz Maciołek, Grupa Aviva – Communications & Brand Management Department Director,
  16. Erdal Halil, Procter & Gamble – SENIOR IT MANAGER,
  17. Michał Arament, Unilever – Tea Category Manager Poland,
  18. Magdalena Miernik, Lookreatywni – Prawnik/Założyciel,
  19. Michal Rutkowski, Gazeta.pl – Dyrektor Marketingu,
  20. Dawid Sokołowski, Założyciel Sieci Sensownego Biznesu.

 

Program zakończą „szybkie randki” (speed dates), czyli spotkania z potencjalnymi klientami podczas FORUM INNOVATION, odbywającego się 25 kwietnia w Warszawie. Zapisy na spotkania ruszą już wkrótce.

 Więcej o Programie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Współorganizatorzy:  Saatchi & Saatchi, Havas Media Group.

Partnerzy:  NIELSEN,  AMS,  Procter & Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan, ThinkTank.

Patroni medialni:  Ad Monkey, Gomobi, F5, Newseria.

Audytor konkursu: LSW

Starcom logo

Starcom z obsługą stategiczną i medialną Allegro