Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia).
Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się: Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar Genies, Bond Flare, DingDog, Freedink, Helpful Company, Hurtum, Meeting Application, Promovolt, Catzilla, Hubbly, Inspido
Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania ze specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli:
- Krzysztof Sobieszek, Publicis Media – Practice Lead, Business Transformation,
- Jędrzej Andrzejewski, NIKE Poland – Digital Brand Manager,
- Magdalena Kot-Szczepańska, ING Bank Śląski – Dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego,
- Jakub Okonski , Procter & Gamble – IT MANAGER),
- Jakub Dudek, SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny,
- Sebastian Grabowski, Orange – Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji,
- Henryk Klawe, Head of Strategy w TGTH,
- Karolina Tyniec-Margańska, Innogy Polska – Dyrektor ds. Komunikacji,
- Jan Zając, SoTrender – Founder, CEO,
- Michał Kulka, Lawmore – Senior Partner,
- Wiola Łada-Szewczenko, Ecselis – Head of Ecselis,
- Wojciech Ławniczak, Service Design Polska, Founder,
- Paweł Kuczma, Amnet – Managing Director,
- Mirosław Smolewski , VISA Europe – Senior Manager Regional Marketing Communications CEE,
- Dariusz Maciołek, Grupa Aviva – Communications & Brand Management Department Director,
- Erdal Halil, Procter & Gamble – SENIOR IT MANAGER,
- Michał Arament, Unilever – Tea Category Manager Poland,
- Magdalena Miernik, Lookreatywni – Prawnik/Założyciel,
- Michal Rutkowski, Gazeta.pl – Dyrektor Marketingu,
- Dawid Sokołowski, Założyciel Sieci Sensownego Biznesu.
Program zakończą „szybkie randki” (speed dates), czyli spotkania z potencjalnymi klientami podczas FORUM INNOVATION, odbywającego się 25 kwietnia w Warszawie. Zapisy na spotkania ruszą już wkrótce.
Więcej o Programie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl
Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Współorganizatorzy: Saatchi & Saatchi, Havas Media Group.
Partnerzy: NIELSEN, AMS, Procter & Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan, ThinkTank.
Patroni medialni: Ad Monkey, Gomobi, F5, Newseria.
Audytor konkursu: LSW