Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Szymon Szperna przechodzi z iProspect do Marketing Match

Szymon Szperna dołączył do działu SEO w agencji interaktywnej Marketing Match obejmując stanowisko SEO Managera

W kwietniu agencja interaktywna Marketing Match wzmocniła kompetencje i dział SEO, na czele którego stanął Szymon Szperna na stanowisku SEO Managera.

Szymon od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO, doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo pracując dla klientów z sektora MSP, a następnie przy dużych projektach dla klientów korporacyjnych (m.in. Philips, Whirlpool, Liberty Ubezpieczenia czy Raiffeisen Polbank) w agencji K2. Do Marketing Match przechodzi z agencji iProspect, będącej częścią międzynarodowego koncernu mediowego Dentsu Aegis Network.

W Marketing Match Szymon będzie kierować 4-osobowym zespołem, gdzie będzie nadzorować aktualne prowadzone działania i odpowiadać za ich optymalizację. Do jego obowiązków będzie należało również opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych.

Marketing Match – agencja interaktywna działająca na rynku od 2015 r., wyspecjalizowana w kompleksowych działaniach z zakresu SEO, SEM oraz tworzeniu stron www, sklepów internetowych i aplikacji mobilnych. Agencja zajmuje się również prowadzeniem szeroko pojętych kampanii marketingu digitalowego. W portfolio klientów Marketing Match znajdują się m.in. Teatr Capitol

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *