w

Z Instagrama miesięcznie korzysta już ponad 700 milionów ludzi 

Instagram

Dołączenie do tego grona ostatnich 100 milionów użytkowników trwało wyjątkowo krótko – zaledwie nieco ponad 4 miesiące.

Dzięki nowym funkcjom takim jak Stories, wideo na żywo czy znikające wiadomości Direct, ludzie mają jeszcze większą swobodę i kontrolę nad sposobem, w jaki dzielą się treściami z innymi. Jedną z przyczyn szybkiego tempa rozwoju Instagrama jest także ciągły rozwój mechanizmów łączenia ze sobą znajomych na platformie.

Kalendarium rozwoju Instagrama:

  • 6 października 2010 – założenie Instagrama
  • 21 grudnia 2010 – 1 milion
  • 26 września 2011 – 10 milionów
  • 9 kwietnia 2012 – 30 milionów
  • 6 listopada 2012 – 80 milionów
  • 26 lutego 2013 – 100 milionów
  • 25 marca 2014 – 200 milionów
  • 10 grudnia 2014 – 300 milionów
  • 22 września 2015 – 400 milionów
  • 21 czerwca 2016 – 500 milionów
  • 15 grudnia 2016 – 600 milionów
  • 26 kwietnia 2017 – 700 milionów

Zdjęcie @heysp


  1. Facebook zabija marketing na Instagramie
  2. RAPORT: Największe polskie miasta w świetle Instagrama
  3. Jak sprawdza się Instagram w marketingu? Przeanalizujmy to!
  4. Emilia Kargol o pobudzającym profilu na Instagramie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szymon szperna

Szymon Szperna przechodzi z iProspect do Marketing Match

Piwo bezalkoholowe

Piwo bezalkoholowe dla faceta – jak je wypromować?