Serce i Rozum w roli raperów zachęcają do nadstawienia uszek, bo telewizja w Orange jest tania jak barszcz. Rozpoczynająca się dziś kampania autorstwa agencji Publicis informuje o świątecznej ofercie FunPack HD z pakietami telewizji NC+. Działania będą prowadzone w telewizji i Internecie.
„FunPack HD z mnóstwem kanałów NC+ to telewizja na bogato z zapasem rozrywki na nadchodzące święta. Serce i Rozum nie wahają się użyć słowa ‘Megawypas’, ponieważ, jak sami stwierdzili, mieć taki bogaty w kanały HD pakiet już od 40 zł, to jak barszczu pełen wóz. Zainspirowani nową ofertą Orange wymyślili piosenkę, która niejednemu wpadnie w ucho, przekonując jednocześnie do skorzystania z niepowtarzalnej okazji.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w Publicis Poland.
Najnowszy przebój Serca, Rozumu i Reni, zrealizowany przez Publicis w formie raperskiego klipu, obejrzą widzowie kanałów należących do stacji: TVP, TVN, Polsat, Discovery, Orange Sport oraz sieci AtMedia. Kreacje internetowe ukażą się m.in. w portalach Onet, gazeta.pl i YouTube.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Dagmara Witek-Kuśmider (Senior Copywriter), Sławek Figura (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajął się Publicis a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.
źródło: mat. pras.