w

Think with Innovators – wywiady z innowatorami polskiej branży reklamowej

think with google

W ramach projektu Think with Google – Think with Innovators, czyli nowej serii wywiadów z największymi umysłami polskiej branży digital marketingu przeprowadzono już rozmowy z:

    • Marią Tudor, Chief Media Officer, Publicis One, która postrzega swoją rolę, jako inspirującą dla konsumentów dzięki współpracy z markami przy wykorzystaniu nowych kanałów dotarcia, jak wideo czy wirtualna rzeczywistość.

    • Sławomirem Stępniewskim, Chief Executive Officer, Dentsu Aegis Network Poland & NCE Innovation, który podzielił się z nami swoim unikatowym spojrzeniem na marketing z pogranicza komunikacji i kreatywnego wykorzystania technologii.

  • Kamilem Wiszowatym, Managing Director, Value Media, który opowiedział nam o cechach, jego zdaniem, definiujących sukces agencji mediowej.


  1. Prezes UOKiK rozmawia z platformami społecznościowymi: Metą, Googlem i TikTokiem
  2. Google obchodzi swoje 25 urodziny
  3. 25 lat Google: najczęściej wyszukiwane osoby, miejsca i rzeczy wszechczasów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

studio kohe

Studio KOHE dla Randstad

seniorzy w reklamie

Osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane