w

Tribal DDB odnotowuje 650 000 pobrań aplikacji McDonald’s

Tribal ddb odnotowuje 650 000 pobrań aplikacji mcdonald’s

Sukces ten jest wynikiem zakończonej 30 maja oferty promocyjnej, w ramach której w aplikacji dostępne były kupony rabatowe.

Aplikacja mobilna McDonald’s wystartowała 10 marca i w przeciągu niespełna trzech miesięcy osiągnęła wynik ponad 650 000 pobrań. Średni czas spędzony przez użytkownika w aplikacji to prawie 3 minuty, a liczba odsłon ekranów to obecnie ponad 13 000 000. Za projekt odpowiada agencja Tribal DDB Warszawa.

Aplikacja McDonald’s obsługiwana jest przez systemy iOS, Android i Windows Phone. Wśród jej funkcjonalności znajdziemy m.in. takie udogodnienia jak lokalizator restauracji oraz aktualne menu wraz z promocjami. Klienci mogą korzystać z aplikacji również jako e-kuponu zniżkowego.

Źródło: mat. pras.

Marta michałowska: dobry account lubi swoich klientów

Marta Michałowska: dobry account lubi swoich klientów

Łódzkie murale na google cultural institute

Łódzkie murale na Google Cultural Institute